چند وقت پیش تو یه جمعی نشسته بودیم یه نفر پشته سره یه دوستام یه حرفی زد

من به دلایلی نتونستم همونجا جلوشو بگیرم

وقتی دوستمو دیدم نگفتم کی ولی بهش گفتم که پشته سرش چنین حرفی هست اگه کاری میخوای بکنی بکن

امده طلبکار من شده من تورو اونارو به امام حسین و داداشش میسپارم :|

به نظرتون کارم اشتباه بود؟ نباید بهش میگفتم پشته سرت چنین حرفی هست؟

نظرات 2 + ارسال نظر
یه آدم دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 00:59

خوبه کتک کاری نکرده!
میگن آینه چون عیب تو بنمود راست ، خود شکن آیینه شکستن خطاست...
گاهی ما آدما یه حرفی که میشنویم ، قاطی میکنیم
اکثرا هم بخاطر اینه که اون حرف واقعیته
حالا اون بنده خدا بجای اینکه بره خودشو اصلاح کنه به شما پرخاش کرده ، دیگه مشکل خودشه (البته همه اینا در صورتیه که اون حرف واقعیت بوده باشه )

امده به من میگه اقا من سپردمت به امام حسین داداشش :|
نمیدونم
خیلی ممنون که بهم سر زدید

زیتون شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 17:28 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/




جنبه شو نداشته خب!
بنظرمن باید هم اونجا تو جمع و هم بعد تو خلوت ، ذهن گوینده اون حرفو تصحیح میکردی در مورد دوستت.

میدونید یه نفر اگه بیاد به خوده من بگه که فلان حرفو پشته سرت میزنند اصلا بدم نمیاد چون میفهمم اگه مشکلی دارم رفعش کنم برا همین اصلا فکر نمیکردم بدش بیاد
در این موردم حق با شماست باید ذهنه گوینده رو تغییر میدادم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.