دستم خیلی خیلی با اسید سوخته

خیلی وقت بود از شدت درد گریه نکرده بودم 

جسمی داغونم، ولی روحی ارومم نه استرس دارم نه اضطراب 

خدارو شکر راضیم به رضایه خدا 

امیدوارم خدا کمکم کنه همیشه همینطوری باشم

احتمالا بعد این قضیه دیگه صد درصد شغلمو عوض کنم 


میدونید من اصلا نمیتونم قلیون بکشم و ریه هام خیلی اذیت میشند

یه جا قلیون بکشند بلند میشم میرم ، بعد امشب دخترم قلیونو اورده داده دستم و به زور میگه بکش خخخخ

از صدا قل قلش خوشش میاد 

دیگه به زور چند پک کشیدم و فرار کردم 

زور هیچکی به ادم نرسه دختر ادم که میرسه :)) کاش همیشه دلخوشیاش در همین حد بمونه

چقدر هوا الوده بود ظهر تو خواب اینقدر سرفه کردم که چند بار بیدار شدم . 

ریه هام یکم ضعیفه ، یادمه از بچگیم یکی کنارم سیگار میکشید نفسم بند می امد بگذریم که الان خودم گه گاه یه نخ میکشم خخخخخ 

بعد ظهری که بارون امد هوا تمیز شدمرطوب شد  ، هوس سیگار کردم بعد دیدم ناشکریه ، خدا این بارون فرستاد تا هوا تمیز نفس بکشیم بعد ما دود بکنیم تو ریه هامون 

باید یه جوری فکر تعویض شغل باشم خیلی با دود لسید و ... کار داریم فکر میکنم شاید یکم نارسایی ریه هامم مال همین باشه 

واقعا شغلم خوبه و درامد خیلی خوبیم داره شاید درامدم یا یه دکتر برابری کنه ولی بدنم مهم تره 

نمیدونم گذاشتم ببینم نقشه خدا چیه من تسلیمم در درگاه احدیت

یعنی 

انشالله که باشه :)

امروز ظهر وقتی داشتم با موتور میرفتم باغ و بویه پاییزو با تمام وجود استشمام میکردم 

با خودم فکر کردم یعنی من چندتا پا پاییز دیگه رو میتونم ببینم و از این هوا لذت ببرم؟!

تو هفته فقط پنج شنبه بعد ظهرا تعطیلم اونم چون طلا فروشا تعطیلن 

چند سال پیش میخواستن همینم ازمون بگیرند و پنج شنبه بعد ظهرام باز کنند 

به یکی از موافقا باز بودن گفتم اخه چرا ؟گفت من اگه تعطیل باشم باید با زن بچم برم بیرون یه مقداریم خرج کنم ولی اگه بیام سر کار یه مقداری پول درمیارم  ، پیش خودم گفتم پولی که ادم نتونه خرج کنه بدرد سر قبر ادمم نمیخوره :/ 

خدارو شکر طرحشون باشکست روبه رو شد و همچنان پنج شنبه ها تعطیلیم 

حالا اصلا چی میخواستم بگم که این همه قبلش روضه بافتم :))

چقدر گرونی شده ، هر پنج شنبه که با خانمم میریم بیرون نه رستوران میریم نه خرید خاصی میکنیم باور نمیکنید میام خونه میبینم یک میلیون کارت کشیدم :/ 

میشه ماهی چهار میلیون ، این جدا از خرج خوراک ، پوشاک ، مسکن ، اتوموبیل و هزارتا خورده خرج دیگس که اصلا به حساب نمیاد 

یعنی بخوای حساب کنی اگه یه خانواده سه نفره بخواذ معمولی زندگی کنه باید ماهی حداقل بیست پنج میلیون درامد داشته باشه

واقعا این بی شرفا چه فکری میکنند که انتظار دارند جوونا ازدواج کنن تازه بچه دارم بشند :/ 

اونم وقتی حقوق یه کارگر ماهی یازده تومنه :/

خدایا خودت یه فرجی کن 

خدایا خودت عشق به دل این مردم زنده کن