عجیب نیاز دارم یکم با یه غریبه حرف بزنم 

هیچ تمرکزی ندارم 

از برنامم  عقب افتادم 

مخاطبین خاموش  گرامی  :) 

اگر کسی حوصله حرف زدن  یه ایدی تلگرامی اینستاگرامی جایی بده بریم یکم حرف بزنیم 

بنده پیشاپیش حسن نیت خودمو اعلام میکنم : )


اگه دوستانی دارید که وقتی گند میزنید پشتتون می ایستادند و اجازه نمیدن آب تو دلتون تکون بخوره 

قدر اینارو بدونید که خیلی خیلی کمیابند .

پ.ن البته این به معنا نیست که انتظار بیجا از دوستاتون داشته باشید 

........

هر وقت میریم بیرون همه کارارو من میکنم نه اجباری باشه .خوشم میاد بعد دیروز

دوستم میگفت کاش دختر بودی می امدم میگرفتمت : )))

من به این چی بگم  اخه: ))))

روز دیدار فراموش نخواهم کرد 

که عمری بدیدارت گذراندم 

روز دیدار تقاص همه ی عمر رفته را میگیرم 

روز دیدار چنان در آغوش میفشارمت که یکی شویم 

تا دیگر دنیا نتواند مارا از هم جدا کند 


                                                                        دلنوشته 

شبایی که خوابم نمیبره بیشتر احساس تنهایی میکنم 

اعصابم میریزه بهم 

دست درد میگیرم 

نمیدونم تهش چی قراره بشه ولی خوشحالم چون یه کور سو امیدی ته دلم حسم میکنم 

عمیقا به این باور دارم ادما تاوان کارایی که میکنند رو تویه همین دنیا میبینند 

وقتی به خودم نگاه میکنم میبینم فقط فقط تاوان یک چیز رو دارم پس میدم و اون حماقت هایه خودمه : دی

برام دعا کنید 

.........

خدایا تو جور کن که بی منت باشه

خوب بودن وقتی میتونی بد باشی خیلی سخته 

خدایادستم به دامنت 

تو ادم نیستی نمیدونی ادم بودن خیلی سخته