امشب نشستیم فیلم کلاه قرمزی و پسر خاله رو دیدیم 

یادم نمیاد اصلا قبلا دیده بودمش یا نه 

ولی انگاری بار اول بود میدیدمش و پنج سالمم بیشتر نیست خخخبه همون شادابی و همون طراوت 

...

سخنرانیا دکتر الهه قمشه ای رو دان کردم سر کار هروقت تنها باشم گوش میکنم 

بسیار لذت بخش و شیربنه 

یه ارامش خاصی در صداشون هست که ادمو  اروم میکنه 

پیشنهاد میشه


یه رفیقی دارم خیلی پسر خوبیه حالا عاشق شده 

اینقدر حالش بده یاد 

یاد اون دوران افتادم 

عجب دوران شخمی بود :))

خدا رو شکر تموم شد 

کاش این رفیق منم دل بکنه تا جون نکنده 

....

این هفته با دوستام رفتیم شمال 

مجردی :)

خدارو شکر خانمم گیر نیست

دو شب و سه روز تو جنگل بودیم 

عالی بود 

از خلخال تو جنگل امدیم اسالم بسیار مسیر زیبایی بود 

پیشنهاد میکنم حتما برین 






سلام رفقایه خوبم خوبید؟:)

دارم دختر دار میشم 

دارم بابا میشم  

لای لای لای لای :))))

باورتون نمیشه از همین الان برا ایندش نگرانم 

همش میگم

خدایا کمک کن که خوب تربیتش کنم

که کمبود نداشته باشه باشه 

که تو زندگیش گیر کسی نباشه 

و هزاران چیز دیگه 

دیگه امید به خدا 

.........

به قول مادر بزرگم این ماه رمضونم دیگه چشم سفید کرده مگه میره :))

دیگه نفسا اخره 

امروز دیگه چند ساعت اخر ثانیه به ثانیشو حس میکردم 

باورتون نمیشه وقتی افطار شد یه کله رو خودم تنهایی خوردم 

خخخخخاصلا خودم نفهمیدم کی تموم شد