یه فامیلامون دخترشو داده بود به یه پسره که هیچی نداشت جز اخلاق و ایمان 

حالا بعد چند سال مچ پسره رو گرفتن خانم صیغه میکرده

بهش گفتن این چه کاریه ؟

گفته 

من حق دارم چهار تا زن بگیرم :/ 

خلاصه حتما با طرفتون این شرطو قید کنید که نیمه راه دلش هوس گرفتن حقاشو نکنه 

......

اب لیموهایه اسیدی 

ربع گوجه هایه رنگی 

نون هایه جوش شیرینی 

و.......

 خدا بداد این مردم برسه چند سال دیگه

قبلا فکر میکردم کار کردن سخت تر از درس خوندنه ولی الان نظرم عوض شده 

وقتی ادم شروع به انجام یه کار میکنه نهایتا شش ماه بعدش تو اون استاد میشه 

ولی درس خوندن هیچ وقت پایان نداره همینطور باید درس بخونی و تلاش کنی

.....

تا الان نشده کاریو بخوام بکنم و تا تهش نرم 

ولی این یکی دیگه داره خیلی زور میگه : ))

نمیدونم مشکل چیه 

فکر کنم برنامه ریزیم خوب نیست

..... 


رویه منبر داد میزنه افتخار میخواد مثل حسین کشته شدن 

افتخار میخواد ستو ببرند 

این جاش ته بهشته پیشه امام حسین 

پ ن :داداشه من افتخار نمیخواد بلند شو برو سویه مطمئن باش وقتی اسیر بشی با تو هم همین کارو میکنند 

پ.ن :تا الان نشده ببینم یا بشنوم یکی از حتی دور ترین فامیل هایه اقا ها  و اقا زاده ها برسه جنگ چه برسه خودشون برند 

کشته شدن اگه واسه بقیه شیرینه واسه اینا مطمئنا نیست

چند سال پیش یه فیلمی دیدم به نام رستگاری در شائوشنگ درباره مردی بود که بیگناه سی سال تو زندان افتاده بود یه روزی به این نتیجه رسید که باید دیگه از این مرحله عبور کنه 

مرحله اخر فرارش باید 500 متر از تو یه لوله فاضل اب به قطر حدود 40سانتی متر عبور کنه .

امروز به خوبی حسش کردم 

امیدوارم  ته داستان منم مثل اون بشه

قبلا برام مهم نبود که کسی که دارم باهاص ازدواج میکنم چطور خانواده ای داره و صرفا خود اون شخص برام مهم بود اخلاقش رفتارش و....

ولی  تو چند سال اخیر واقعا میبینم تاثیر داره 

مثلا یه دوستام  ترسوه پسرشم همین طوره 

یه دوستام یکم خنگه پسرشم همین طوره

و...

البته بگم من خودم از همه اینا بدترم : ))))

....

یه سریال بود اونروزا میزاشت به اسم  ساعت  ریچارد 

خیلی خوب بود 

هر وقت این یارو ریچارد دکمه ساعت ساعتو فشار میداد زمان میایستاد  این به کاراش میرسید 

الان فوق العاده به یکی از اینا نیاز دارم :)

سراغ ندارین؟