الهی سینه ای ده آتش افروز

در آن سینه دلی وآن دل همه سوز


هر آن دل را که سوزی نیست دل نیست

دل افسرده غیر از آب و گل نیست


دلم پر شعله گردان سینه پر دود

زبانم را به گفتن آتش آلود


کرامت کن درونی درد پرورد

دلی در وی درون درد و برون درد


دلم را داغ عشقی بر جبین نه

زبانم را بیانی آتشین ده


سخن کز سوز دل تابی ندارد

چکد گر آب از او آبی ندارد


دلی افسرده دارم سخت بی نور

چراغی زو به غایت روشنی دور


بده گرمی دل افسرده ام را

فروزان کن چراغ مرده ام را


ندارد راه لطفم روشنایی

ز لطفت پرتوئی دارم گدائی


اگر لطف تو نبود پرتو انداز

کجا فکر و کجا گنجینه راز


ز گنج راز در هر گنج سینه

نهاده خازن تو صد دفینه


ولی لطف تو گر نبود به هر رنج

پشیزی کس نیابد ز آن همه گنج


چو در هر گنج صد گنجینه داری

نمی خواهم که نومیدی گذاری


به راه این امید پیچ در پیچ

مرا لطف تو می یابد دگر هیچ




1.یکی از همکارام امروز موقع امدن سر کار تصادف میکنه کف پاش اسیب میبینه چند تا بخیه میخوره و مابقیه اجزائ بدنش هم کوفته میشه کلا به زبون ساده خودمون دخلش میاد :دی

وقتی امد تو کارگاه خب خیلی از از همکارا امدن  حالشو بپرسن بخورداشون جالب بود

یکی میگفت چشمت کردن برو اسفند دود کن

یکی میگفت بلا بوده برو صدقه بده

یکی میگفت خدارو شکر کن از این بدتر نشده

یکی میگفت برو تخم مرغ بزار زیر اتیش بپوکن :O

,و ....

یعنی کشته مرده مورده اخری شدم :دیییییی

حالا اصل قضیه این داشته با موتور می امده کارگاه یه دفعه میبینه یه عروسک(به گفته خودش) جلوش قدم زنان داشته رد میشده اینم 

محو این عروسک شده یه دفعه هم بومممممم :)))

......

2. حالم از این پسرا که خودشونو واسه دخترا لوس میکنند بهم میخوره 

مخصوصا وقتایی  که صداشونو نازک میکنند با ادا حرف میزنند

خاک برسرت کنند مرد باش :|

.......

3.  از مزیت هایه یه شغل خوب اینه که ادم با ادمهایه فهمیده و با فرهنگ کامالات معاشر ت داشته باشه و اینکه کارش  یکنواخت نباشه

که متاسفانه شغل من از این دوتا مزیت مبرا هست :|

......

4.تنها چیزی که باعث شد امروز مربیه عوضی رو تحمل کنم

بویه عطر تنش بود

کاش فردا  از این عطر استفاده نکند وگرنه میشود

یک عوضیه خوب :)))))


این پاراگرافو از  وبه یکی از دوستانه گلم خوندم

خیلی خندیدم  میشود به این واژه " یک عوضیه خوب  "

بد ترین حالت  تو زندگی اینه که ادم  با یک عوضیه خوب  درگیر بشه

واقعا ادم میمونه باهاش چکار کنه

از دوسته خوبمم عذر میخوام که بدون اجازش این مطلبو از وبش برداشتم

...........

5. الان یه سوکس داره بالا سرم پرواز میکنه :|

نه دلم میاد بکشمش

نه جراتشو دارم با وجود این بخوابم :دی

کلا درگیرشم خدا امشبو بخیر کنه :)

......

.6.خواستم بگم

نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس بمن دل

چو تخته پاره بر موج

رها رها من

پ.ن شعرو  از حفظ نوشتم اگه اشتباه بود دیگه ببخشید حال سرچ کردن نصفه شبی نداشتم :)

مثل تموم عالم حاله منم خرابع خرابه خرابه.....

1.یه همکارام یه پسر داره حدودا هفت سالشه

با هم دیگه میان باشگاه  من چون بچه ها رو خیلی دوست دارم با پسرش تو باشگاه دوست شدم حالا همش میاد پیشم

امروز پشته میز کارم بودم با گوشیه باباش امد پیشم  گفت بیا کلیپ ببینیم گفتم باشه

رفت تو کلیپا گوشی باباش با یه صحنه هایی رو به رو شدم که حالم منقلب شد :|گوشیو فورا ازش گرفتم  خاموشش کردم گفتم ببرش بده باباتو بیا

الان برام هزار تا سوال درست شده

چرا باید یه پدر چنینی کلیپایی رو گوشیش باشه؟

چرا اینقدر راحت گوشیشو میده دسته بچش؟

براش مهم نیست این بچه با این سن این چیزا رو میبینه؟

و....

2.یه خانم مسنی امروز امد در کارگاه

من رفتم دمه در ببینم مشکلش چیه

اینقدر اروم اینقدر گرم صمیمی اینقدر دلنشین حرف میزد

واسم از اخلاقش گفت خونشون شوهرش بچه هاش 

خلاصه ما کلی کار داشتیم ولی دلمم نمی امد حرف زدنو تمومش کنم :دی

تا اخر بار خودش گفت دیرم شد دیگه من برم  و رفت :)

نمیدونم دلیلش چی بود ولی خیلی بهم انرزی داد :)

3.باید همینجا اعتراف کنم اینایی که تو اینیستا این عکس خوشکلا رو میزارن مسلمون نیستن :))

که دله مانو اینقدر اب می کنند

4. برایه سه تار زدن باید دستایه فرزی داشت

گاهی وقتها دو ساعت یه نت اجرا میکنماما   باز نمیتونم درست اجراش بکنم 

ولی اونوقتی که  درست اجراش میکنم یه انرژی بهم میده  که خدا میدونه :)


چقدر حالم بده :|