تو فقط باش

 تموم کم و کسرش با من

با تموم دوری و طاقت و صبرش با من
تو فقط تب کن از این عشق بلاتکلیفم
مردن و سوختن و باقی زجرش با من

تو دلت قدم زدم تو روز بارونی بخواد
 روزای بهاری و بارون و ابرش با من
پیرهن خاطره هاتو زیر بارون تن کن
خوندن ترانه و پاییز و عطرش با من
تو فقط باش

 فقط باش

 تمومش با من

دوستانی که مثل من عاشق فیلم دیدن هستن و حوصلشون سر رفته  چند تا فیلم جالب این اواخر دیدم پیشنهاد میکنم ببینند

اول فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها1و2 که نوشته جی کی رولینگ هست و تو مایه هایه هری پاتره :))

دوم  فیلم ایرانی اینه بغله که خیلی قشنگه

ولی اگه دنبال یه فیلم توپ میگردید فیلم هندیه  Andhadhun  یعنی اصلا باور نمیتونید بکنید این  هندیا هم تونستند همچین فیلمی بسازند خخخخ

فیلمی با این قدرت داستان پردازی اونم تو سینمایه هند حکم دلارو داره اونم تو ایران خخخخخ

میدونید خیلی داستان ها نبرد خیر و شره که حین نبرد یسری اتفاقات میافته که تاثیری بر نتیجه داستان نداره و تو نود درصد قضیه میتونی نتیجه رو حدس بزنی که معمولا هم خیر برنده میشه ولی یه داستان توپ داستانیه که توش هزارتا اتفاق کوچیک بزرگ بیافته  و تاثیر هر اتفاقم اینقدر باشه که بتونه نتیجه کل داستانو تغییر بده و احتمالات جدید بوجود بیاره 

پیشنهاد میکنم فیلماتونو از سایت film 2movie دان کنید چند تا خوبی داره اول  اونجا نمره هر فیلمو از ده میزاره تقریبا همه فیلما بالایه 7 خوبن و اونایی که بالایه 8 هست دیگه عالین البته به تعداد رای دهندگان هم حتما توجه کنید

دوم اینکه فیلما زبان اصلی و بدون سانسور هستن

دوستون دارم 

شاد باشید :)

برایه او

هزار سال هست که زندانیه توام و مرا چه بهتر که هزار سال دیگر هم زندانی تو باشم .

چه میدانم که بی تو چه میتوانم انجام دهم ؛

مگر کسی که از خویشتن رها شده و محو وجود دیگری شده از خود اختیاری دارد که من داشته باشم ؟

بانویه من 

سالهاست که زیبایی تو مرا مسحور خود کرده؛آن آبشار هایه زیبایی که چهره خورشید گونه ات را میپوشاند ؛آن کمان هایه بسان رنگین کمانت ؛آن دوماه کامل درون چشمانت ؛آن لبها ؛آن ...

گویا بهشت خداوند است که در رویه تو متجلی شده 

نه قبل از من و نه بعد از من 

هیچ کسی قادر به درک تو نمیشود چه رسد به بیان تو ؛

آری تو کمال مطلقی ؛تو ذات مطلقی ؛تو وصف مطلقی

سالهاست که تو را جایی در نزدیک ترین جایه ممکن به خودم 

در زیبا ترین جایه ممکن در جهان خودم

 در مهم ترین لحظه هایه وجودم حس کردم 

من چگونه میتوانم دمی از تو غافل شوم وقتی من توام و تو منی 

مرا دریاب 

دریاب که جز تو کسی نمیتواند کسی را که تورا درک کرده باشد دریابد 

پیشنهاد میکنم موزیک ویدیو لارا فابیان به نام دوستت دارم یا عاشقتم رو ببینید

این موزیک ویدیو یه داستانی هم داره اگه دوست داشتین بگین تا بگم