به قول دوستی سلامأ سلاما:)

خیلی حرف زدم بزنم ولی خب چی بگم از کجا بگم :)) 

اول بگم دخترم اینقدر نازه از همه دخترایه دنیا خوشگل تره :) 

دوم بگم میخواستم لب به زبان گله شکایت باز کنم دیدم همین یه نعمت واسه داشتن یه زندگی خوب بسه پس دیگه شکایت ناشکریه خخخخ:)) 

اگه میتونستم برگردم به ده سال پیش با هر دختری که میرسید سر راهم دوست میشدم بعدم یکی که میدیدم باهاش خیلی مچم رو میگرفتم خخخخ 

خاک برسرشون با این شیوه تربیت و زندگی که کردند و یاد ما دادند خخخخ

والله زندگی خیلی سخته تو هیچ قضیه ای حرفی نداریم به هم بگیم بیشتر با سکوت با هم حرف میزنیم ،دیروز میگه تو منو دوست نداری میگم تو باز زده به سرت خخخخ میدونید شاید عاشقش نباشم ولی دوسش دارم البته چاره ای نیست . یه رازی بگم بهتون قبل ازدواج اینقدر به دلم صابون میزدم حالا گاهی میشه تا سه هفته کاری نمیکنیم خخخخخخ سرد میشم ازش :/ سخته همش بخوای خودتو سرکوب کنی . ولی خب این خانمم اینطوریه چکار کنم ، دیگه به جایی رسیدم که با همه چیز کنار میام هرچی شد بشه  خسته شدم از جنگیدن بزار هرطور قراره برامون رقم بخوره ،بخوره 

عشق و دوستی وخیر برایه همه مردم مملکتم طلب میکنم