ترانه برگرد از محمد علیزاده رو گوش کنید : )

فکر کنم یه مدت نباشم 

یاعلی

حس میکنم خیلی سوسول شدم 

 قبلا میرفتم کار و حتی اگه ربع بیکار میشدم یه جور با اشتیاق درسمامو تو اون یه ربع مرور میکردم  ولی الان کلی وقت دارم که از یه ربعشم استفاده مفید نمیکنم

نمیدونم فکر کنم باید خودمو تحت فشار بزارم

هر موقع فیلتر شکن روشن میکنم  یه سایت برام باز میشه به نام انجیل دات می 

همیش بدون اینکه بهش توجهی کنم میبستمش تا یه دفعه گفتم ببینم چیه 

یکم دقت کردم دیدم نوشته گپ

فکر میکردم سرکاریه خلاصه روش کلید کردم و شروع کردم به حرف زدن   حدود یه ساعتی حرف زدیم اینطور که من تو این یه ساعت فهمیدم دقیقا یه امام حسینم اونا دارند فقط اسمش مسیح بود خخخخخ البته این برداشت من بود شمام میتونید برید باهاشون  صحبت کنید  خیلی خوب جواب میدن و وقت میزارند تازه اگه تمایل داشته باشید بهتون زنگم میزنند یا کتاب انجیل رو براتون میفرستن البته  فقط چت کردم نه کتاب گرفتم  نه گفتم زنگ بزنید نمیدونم چرا تو چت کردن اینقدر پخته عمل میکنم : )))))

تو مکالمه کم میارم زبونم میگیره خخخخ

خلاصه بهتون توصیه میکنم حتما تجربش کنید  

خیلی بدرد امثال ما که تمام اطلاعاتمون از ادیان الهی چیزایی که تو مدرسه بخوردمون دادند میخوره  

بگذریم که همش شعره 

خب دیگه

شاد و موقق باشید  : )))

قبلا اگه یه کار خوبی در حق کسی میتونستم بکنم و نمیکردم یه جوری ناراحت و مضطرب میشدم که هیچ جوری نمیشه بیانش کرد ولی اگه اون کارو میکردم یه جوری خوشحال میشدم انگار دندون پذشکی دانشگاه شهید بهشتی تهرون قبول شدم : ))) اینو خوب میشد شدتشو بیان کرد : ))))

بعد یه مدت دیگه انجام کار خوب خوشحالم نمیکرد ولی انجام ندادنش خیلی ناراحتم میکرد 

بعد دیروز فهمیدم  که دیگه ناراحتم نمیشم کلا بی تفاوت شدم خخخخخخ

این اون چیزی که دلم میخواد از خودم نیست 

ولی چاره چیه دیگه حتی جرات رفتن سمته تغییر دادن خودمو ندارم  دیگه طلاقت شکست ندارم  

زندگی مثل یه دریا میمونه خیلی از ادما خودشونو میسپارند دست امواج هر جا بردشون به هرجزیره که رسیدن  خودشونو با شرایط وفق میدن و زندگی میکنند 

ولی بعضی ترجیه میدن شرایطو با خودشون وفق بدند و جایی باشند که دوست دارند اینا با موجها میجنگند و به چیزی که دوست دارند میرسند البته نه به این راحتیا : ))

فعلا دو هفتس امدم تو دسته اولیا یه جوری مزه زندگیو میچشم که تا الان نچشیده بودم : )))

...........

دلدادگان؛غم غفلت ؛نفس این سه تا آهنگ زیبا از استاد محمد اصفهانی هدیه امشب من به شما

شاد باشید : )

چون این تنها کاریه که واقعا بدردتون میخوره : )

یعنی حال بهم زن تر از اینایی که وضعیت بدشونو که بخواطر تصمیمات اشتباهشون پیش امده گردن سرنوشت یا جادو جمبل میندازن خودشونند

........

چقدر همایون شجریان خوبه 

کلا حال ادم هرطور که باشه باهاش به ادم خوش میگذره