تازگیا یاد گرفته یه لاک بگیره دستش و ناخن که چه عرض کنم تمام پاهایه منو لاکی کنه خخخخخ 

من اگه اینو نداشتم چکار میکردم یه جوری جونم بهش واسبتس که تا الان تجربش نکردم دوست دارم همیشه کنارش و پیشش باشم 

خار به من بره ولی خش بهش نیافته 

چه حسیه پدر بودن 


شکر ایزد را که دیدم روی تو

یافتم ناگه رهی من سوی تو

چشم گریانم ز گریه کند بود

یافت نور از نرگس جادوی تو

بس بگفتم کو وصال و کو نجاح

برد این کو کو مرا در کوی تو

از لب اقبال و دولت بوسه یافت

این لبان خشک مدحت گوی تو

تیر غم را اسپری مانع نبود

جز زره‌هایی که دارد موی تو

آسمان جاهی که او شد فرش تو

شیرمردی کو شود آهوی تو

شاد بختی که غم تو قوت او است

پهلوانی کو فتد پهلوی تو

جست و جویی در دلم انداختی

تا ز جست و جو روم در جوی تو

خاک را هایی و هویی کی بدی

گر نبودی جذب‌های و هوی تو

آب دریا تا به کعب آید ورا

کو بیابد بوسه بر زانوی تو

بس که تا هر کس رود بر طبع خویش

جمله خلقان را نباشد خوی تو


....

فقط اونجاش که میگه جست جویی در دلم انداختی  

،،،،

دیدار شمس مولانارو گوش کنید 

دیروز خانمم یه عکس از یه خانمی نشونم داد که تمام قد پشت خانمه رو نشون میداد ، خانمه حدودا چهل سالش بود و اصلا بدنش تناسب  نداشت بالا تنه بزرگ بدش کج بود خمیده بود 

بعد پایینش نوشته بود تو منو برا بدنم میخوای نه خودم حالت تمسخر داشت 

با اینکه خانمم خندید ولی من ناراحت شدم ولی هیچی نگفتم 

میدونید همه ادما دوست دارند لباسایه خوب بپوشند غذاهایه خوب بخورند ورزش کنند بدنشون قوی و سالم باشه زیبا باشند تمیز باشند و بویه بد ندهند و هزار تا خصلت مثبت دیگه داشته باشند 

این خانمی که پشت هر کج راستی بدنش یک قصه از زایمانش یا شرایط کاریش یا هزارتا چیز دیگه نهفته هست اصلا خنده دار نیست 

همه ادما لایق دوست داشته شدن و محبتن اگه نمیتونیم اینکارو بکنیم لااقل قضاوتشون نکنیم مسخرشون نکنین 

وای از ما

تنها بدون  که من بدون تو میمیرم 

دیونتم هنوز سراغتو میگیرم 

......

  • هر که نقص خویش را دید و شناخت
  •  اندر استکمال خود ده اسبه تاخت‌‌
  • ز آن نمی‌‌پرد به سوی ذو الجلال 
  •  کاو گمانی می‌‌برد خود را کمال‌‌
  • علتی بدتر ز پندار کمال  نیست اندر جان تو ای ذو دلال‌‌
  • از دل و از دیده‌‌ات بس خون رود
  •  تا ز تو این معجبی بیرون رود 
  • علت ابلیس انا خیری بده ست 
  • وین مرض در نفس هر مخلوق هست
  • ...... 
  •  آدم باید خیلی پاره بشه تا بفهمه هیچی حالیش نیست

امروز یه دختره امده بود دستبند سایز دستش کنم  رو دستش کلید سل خالکوبی  کرده بود ، فوضولیم گل کرده بود هعی میخواستم بپرسم نوازندس یا نه اخرش روم نشد خخخخخ 

اگه زنم بفهمه من از این کارا میکنم دیگه نمیزاره کار برم خیلی حساسه خخخخ 

اگه بفهمه من چه کارایی میکنم وا ویلا خخخ