یعنی کافیه به اندازه نیم قدم پامو کج بزارم طوری پس گردنی میزنه که با سر بخورم زمین جالبیش اینه که بعد خودش دستمو میگیره بلندم میکنه 

این خیلی خوبه یعنی هواسش بهم هست یعنی دوستم داره و براش مهمم 

خدایا منم عاشقتم 

منم دوستت دارم

........

یه همکاری داریم اینقدر پسر خوبیه اینقدر پسر گلیه 

خیلی خیلی خوش اخلاق همیشه خنده رو  پر انرژی با اینکه وضعشون خیلی خوبه ولی خیلی  خاکیه

اهله هیچ نوع خلافی نیست دو کلمه که باهاش حرف بزنی کاملا به شخصیتش پی میبری یعنی پاک ترین همکارمون اینه

حالا یه خانم داره حس میکنم از اخلاق خوب این سو استفاده میکنه مثلا  شبها که می امد باشگاه میگفت خانمم گفته تو میری باشگاه خوش میگذرونی امدی خونه باید مراقب بچه ها باشی تا من راحت باشم  نمیدونم  اگه خدایی ناکرده مثلا مجردی بره بیرون دیگه یقینا حکم مرگه حالا دو هفتس این رفیق ما با ما میاد باشگاه نشده یه بار لباس ورزشیاش تو این دو هفته شسته شده باشه نمیدونم  چندشش نمیشد اگه خانمش شاغل بود  این طرز برخوردش  برام مقبول بود ولی الان اصلان نمیتونم درکش کنم

امروز زنگش زدم میگه میزنم بلنگو باهام حرف بزن وگرنه بعدا کتک میخورم البته قسمت دوم حرفش شوخی بود ولی اخه  واقعا اون خانم لازم بود صدایه منو پشته بلنگو بشنوه تا باور کنه اگه اینقدر به شوهرت اعتماد نداری  سفره این زندگی رو جمع کن  من اگه جایه دوستم بودم واقعا از این کار ناراحت میشد

این دو مورد از ده ها موردی هست که این چند وقت از زندگی شون  دیدم  دیگه امروز با ابن کارش صبرم تموم شد امدم اینجا تخلیه روانی کنم:دی

.....

چقدر با گوشی اپ کردم سخته




 1.من اشتباه کردم عذر میخوام .


یه جمله پنج کلمه ای که هر کسی جرات به زبون اوردنشو نداره

کلید  حل خیلی مشکلات  ولی غرور  نمیذاره ازش استفاده کنیم

بعضیا حاضرن ساعت ها بحث کنند مجادله کنند حتی دعوا کنند فلسفه ببافند   که قبول نکنند اشتباه کردند

امید وارم هیچ وقت  درگیر چنین ادمایی نشین

........

2.امروز یه همکارایه قدیدمم و دوست فعلیم امدم دنبالم

پشته شیشه ماشینش نوشته بود بیاد حمید عزیز

پرسیدم حمید کیه

گفت دوسته قبلیمه  چند سال پیش  به رحمت خدا رفته

 پیش خودم گفتم معرفت یعنی این

..........

3.دیروز باغ بودم یه دفعه قلبم گرفت

شدت ضربان قلبم چند برابر شد

صدایه ضربان قلبمو میشنیدم

بی اختیار افتادم یه ربع دراز کشیده بودم :|

تا به حالت نرمال برگشت

تو مسافرتم چندبار اینطوری شدم

باید حتما یه دکتر برم

........

میشه گفت امروز اولین بارون پاییزی امد :)

هوا بسیار عالی و دلچسب بود :)

باب یک پیاده روی :)




مسافرت خیلی خوب بود خیلی خوش گذشت جاتون خالی

صدایه امواج زیبایی جنگل فراموش کرده بود 

خیلی لذت بخش بود

یه تجربه جدید 

چند روز جنگل پیمایی داشتیم 

همراه با میوه هایه جنگلی سیب

 الوچه ترش:)

 به

 گردو فندوق:)

خیلی خوش گذشت جاتون خالی عکسامو تو اینستا میذارم :)

......

مهم نیست کی هستی و چکاره ای مهم اینه که بهترین باشی :)

یه همکارامون چند روز پیش امد تو کارگاه گفت یه دوستام پس فردا شب عروسیشه  

امروز امد در مغازه گریش افتاده بود گفت پدر دختره عروسیو بهم زده کلا هممون جا خوردیم اخه جاهاز عروس خانمم چیده بودند اخه چرا پدر دختر عروسیو بهم ریخته؟ خیلیا همونجا حکم به جنون پدر عروس دادند

اما کاملا معلوم بود این عکس العمل یه عمل بوده بهش گفتم  خانواده دختره هم میشناسی گفت اره فامیلیم 

گفتم یه سوالی هم از اونا بکن

فرداش امد گفت پدر داماد از دختره  یواشکی پدر مادرش کاغذ گرفته بود که یه قسمت زیاده مهرمو بخشیدم  دختره هم واس اینکه زندگیش از بین نره قبول کرده بود قضیه هم لو رفته بود و.....

پسره هم حالا بعد این همه قضیه انگار  کلا دختره رو فراموش کرده دختره هم داره دق میکنه

من الان هیچ کاری با نامردی پدره بی وفایی پسره

 حال دختره عکس العمل پدرش ندارم

چیزی که منو ناراحت کرد دید کسانی که این قضیه رو میدونستن به اون دختر بود حالا نه اون دختر کل دخترایه سر زمینم  جوری در بارش حرف میزدن انگار ایدز گرفته انگار چه گناه نابخشودنی انجام داده همش میگفتن وای حالا اسم پسره روشه اگه طلاق بگیره بد بخت میشه ترش میشه دست خورده میشه  حالا هزار تا حرف براش میشه نمیدونم فلان میشه بهمان میشه :(

خاک بر سرتون کنم با این فکراتون حقتون همین بلاهایی که سرتون میاد این چه افکاریه :/

این رفیق ما میخواست بره اشتیشون بده گفتم این پسره بدرد نمیخوره  اون دخترا  واسه حفظ زندگیش همه توانشو گذاشت ولی پسره حاضر نیست  یکم خلاف  حرف نا حق باباش عمل کنه 

از نظر من  تو این قضیه دختره از پسره مرد تره 

...... 

یه خسته نباشید بگم به همه اونایی که مطلب بالاییو خوندن:))

خسته نباشی دلاور

خدا قوت پهلوان 

.....

ورزش جسم ادمو سر حال میکنه موسیقی روح ادمو 

اینا تجربسا دسته کم نگیرید:))

..... 

قرار بریم مسافرت

جاده هایه شمال محاله یادم بره 

اون همه شور حال محاله یادم بره :)

جایه همتونو خالی میکنم:)

فعلا:*

1.یه همکاری داریم قبلا تو هیئت علمی دانشگاه بوده الان باز نشسته شده بسیار ادم فرهیخته و با سوادی هست صحبت کردن باهاش خیلی لذت بخشه 

چند وقت   پیش که امده بود کار گاه میگفت اگه جهان دیگه ای در کار باشه اگه در پیشگاه نبی اکرمی در کار باشه ما باید جواب شما ها رو با این انقلابی که کردیم بدیم  

خودشونم فهمیدند چکار کردند

تقریبا هر کسی که تو این رنج سنی دیدم  به اشتباهی که سال57کرده بود پی برده بود ولی اینکه  خودشونو در قبال گندی که زدند  مسئول بدونند  خیلی جرات میخوا که خیلیاشون ندارند

.......

2.کامپیوترم ویروس گرفته یعنی ویندوزش نابود شده دیگه بالا نمیاد :دی

مجبور شدم با گوشی اپ کنم :)

اگه غلطی چیزی داشت ماله اینه:)

....

3.چند شبه شبها خوابم نمیبره:/

باید چاره ای اندیشید :/

.....

4.وبم هزار تایی شد:)

....

5.امروز ظهر توسط مادر جان برایه

جمعه پایه یکی از چاه هایه ابه منطقمون به صرف شست شویه  اسباب اثاثیه منزل  رزرو شدیم:))