امروز دوستم کمکم میکرد تا مشکلات فیزیکم حل بشه اینجور که من فهمیدم تلاشم برا رسیدن به هدفم خیلی کمه نت زیاد وقتمو نمیگیره ولی فکرمو زیاد درگیر میکنه 

برا همین فعلا اینجارو تعطیل میکنم و بعدم کلا گوشیمو میزارم کنار و همون گوشی ساده قدیمیمو بر میدارم اگه اتفاق خاصی برام نیافته که دوست داشته باشم دربارش بنویسم اینجا رو تا بعد کنکورم تعطیل میکنم  و دیگه اپ نمیکنم 

دلم برا همتون تنگ میشه مخصوصا  شما استاد عزیز 

امیدوارم روزگار خوشی رو سپری کنید

خدانگهدار

چقدر دلم هوس شمال کرده :/

بعضی ادما هستن تویه خانواده اینا هم زندگی خودشون زهر مار کردند و هم زندگی بقیه افراد خانواده رو به نظرتون باید با اینا چکار کرد ؟

...

داره شیطان درونم ازاد میشه ها ها هاهاهاها 

این شاگرد جدید کنارم نشسته بود یه تفر یه کار برام اورد شاگرد گفت مامانم  خواهر این برام خواستگاری  کرده من قبول نکردم  وضع باباشو خوب نیست گفتم خوب کاری کردی گفت چطور گفتم  اخه فلانی که از تو هزار پله سر تره باهاش ازدواج کرده دهنش باز مونده بود چند دقیقه بعد گفت دختر اولی  رو گرفته یا دومی گفتم اولی گفت ما برا دختر دومی رفتیم گفتم  اتفاقا اونم خوشبخت کردی اخه اونم شوهرش از تو خیلی سر تره 

چیزی که میشد تو اون لحظه تو صورت این فرد دید اسمش حیرت امیخته با تاسف بود 

خودمونی بگم دخلش امد :))))

.....

سالها دیوار کشیدم دور خودم به بلندایه گناه معصیت که اگه ازش بالا میرفتم میفتادم تو اتش جهنم  و عذاب الهی 

الان که فکرشو میکنم همش توهمات ناشی از برداشت هایه غلطیه که سال ها تو ذهن خودم پروروندم 

خیلی فکر کردم که تخم این طرز فکرو کی تو ذهنم کاشت ولی  یادم نمیاد و این تاسف اوره چون اصلا دوست ندارم فرزندم چنین اعقاید بدرد نخوری داشته باشه .


های اینم از اخرین سحری :)