تو شبکه  مستند  یه برنامه گذاشت مبنی بر اینکه امریکا این مقدار از اموال ایران رو بلوکه کرده که به هر ایرانی 18هزار دلار  یعنی به هر ایرانی نفری 36 میلیون تومن میرسه بعدشم نوشت این عدالت  عدالت امریکایی  

حالا من موندم عدالت اینا چه عدالتیه که دوره احمدی نژاد اینقدر پول اختلاص شد و دزدیده شد که به تومن نمیشد حساب کرد یکی صداش در نیومد که این پولا بیت المال مردمه  این پولا باید به مردم برگرده هیچ کس از مردم عذر خواهی نکرد فقط گفته شد اگر حرکت ماجرا جویانه ای کردید به شدت بر خورد میشه و اینکه غلط میکنید دیگه دربارش حرف  بزنید من که حاضرم پولا امریکا بلوکه بمونه تا اینکه اینا بگیرند خرج خودشون اقازاده هاشون بکنند 

من به امریکاییا بیشتر اعتماد دارم تا اینا

محیط بازار خستم کرده کی بشه تموم بشه :/

اقاجونم تو بیمارستان تو بستر مرگ بود 

زندگیش نباتی شده بود 

هر روز نوبت یه نفر بود ازش مراقبت کنه 

روز دوم نوبت خالم  بود خالم خیلی خانم مهربون خوبیه 

ولی نمیدونم چیش شد بعد ظهر  که من اونجا بودم یه دفعه غیبش زد هرچی خواهرم صداش کرد انگار نمیشنوه تند تند رفت 

درست فردایه اونروز سر مزار اقاجونم داشت خودشو میکشت 

حالا نقل خواهرام با مامانم شده 

انگار کارایه خونه چقدر زمان بره که  انگار ببخشیدا  دوتا بچه بدنیا اوردن 

یکی از کارایی که بعد تعطیل کردن کارم حتما براش وقت میزارم کمک کردن به مادرمه حالا در هر کاری 

.......

یه چیز یه نفر بهم گفت 

گفت اگه کفتر پختری پیش بچش باشه بری پیشش میره دیگه هم بر نمیگرده بچشم میمیره 

خیلی مطمئن حرف میزد 

من هیچ وقت صحت حرفشو امتحان نمیکنم 

....

مامانم فردا از مسافرت میاد :)

کفتر پختریا یه چند روزی پیداشون نبود دیروز پیداشون کردم یه جا دیگه لونه کردند دو تا بچه ها دارند :)))

بعد ظهریه تو کارگاه بودم خیلیم گشنم بود 

یه همکارام که تازه عقد کرده خانمش براش کوکو سبزی اورد دیگه ماهم این سعادت بهش دادیم که همسفرش بشیم :)

بعدش به این نتیجه رسیدم 

من دلم یکیو میخواد برام کوکو سبزی بیاره