تو شبکه  مستند  یه برنامه گذاشت مبنی بر اینکه امریکا این مقدار از اموال ایران رو بلوکه کرده که به هر ایرانی 18هزار دلار  یعنی به هر ایرانی نفری 36 میلیون تومن میرسه بعدشم نوشت این عدالت  عدالت امریکایی  

حالا من موندم عدالت اینا چه عدالتیه که دوره احمدی نژاد اینقدر پول اختلاص شد و دزدیده شد که به تومن نمیشد حساب کرد یکی صداش در نیومد که این پولا بیت المال مردمه  این پولا باید به مردم برگرده هیچ کس از مردم عذر خواهی نکرد فقط گفته شد اگر حرکت ماجرا جویانه ای کردید به شدت بر خورد میشه و اینکه غلط میکنید دیگه دربارش حرف  بزنید من که حاضرم پولا امریکا بلوکه بمونه تا اینکه اینا بگیرند خرج خودشون اقازاده هاشون بکنند 

من به امریکاییا بیشتر اعتماد دارم تا اینا

نظرات 1 + ارسال نظر
آ. ک جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 14:14

با حرفاتون موافقم! منم همین نظرو دارم!

کارو ب جایی کشوندن ک حتی اگه ی وقت درست هم بگن، کسی بهشون حق نمیده و میگیم باز چ کلکی دارن! و این تاسفناکه!

من که بعید میدونم اینا جز به منافع خودشون و صندلی ریاستشون فکر چیز دیگری باشند وگرنه وضع مردم کشورمون اینطور نبود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.