دیروز رفتم اهن بخرم  داشتم کارت میکشیدم یه دوستام زنگ زد نخر 

معاون وزیر اقایه سرقینی گفته میلگرد ارزون میشه خب من دست نگه داشتم  خودم رفتم تو نت خبرشو خوندم تو اخبار دیشبم گفت 

خلاصه ما میلگرد کیلوی 4200رو نخردیم به امید حرف معاون وزیر که بخریم کیلوی 3500 یعنی رو هر تنش 700هزار تومن ارزونتر بعد امروز میلگرد شده بود 4700 یعنی تونی 500 هزار تومن گرونتر خخخخخخ یکی نبود بگه بابا تو این مملکت حرف رهبرشم خریدار نداره چه برسه به معاون وزیر خخخخخخ

حالا دور از شوخی امید وارم بتونند یه کاری بکنند اگه تونستند طی روزهایه متمادی ارزونترش کنند حتما میگم 

......

اهنگ گلی از مسیح و ارش گوش بدین قشنگه 

.....

یادتونه براتون نوشتم تو کلاسمون کلی  ادم هست چهره هاشون ضخمت و نخراشیدس 

امروز تو اینه دقت کردم چهره خودمم همونطوریه خخخخخ

اقا من نمیخوام بزرگ بشم خخخخ

واستا دنیا من تو 20سالگی گیر کردم

 واستا لعنتی

خخخخ 

تو کلاسمون یه پسره هست قدش یه ده سانت از من بلند تره هیلکی هم از من درشت تره 

بعد واسه امتحان میان ترم بیخیال نشسته بودم رو حیاط 

امد پیش گفت استرس دارم زیاد نخوندم گفتم بنده خدا من اصلا نخوندم استرس نداشته باش : ))

بعد دیدم واقعا دسته خودش نیست رفتاراش خیلی بچگانس پرسیدم متولد چندی گفت 81 دهنم باز مند 11سال از من کوچیکتر بود 

(تو طول ترم میخونم واسه امتحانا اصلا نمیخونم :))

...

این ترم کلاس زبانمون داره تموم میشه یه استادی پیدا کردم به همین قیمت اموزشگاه همین تعداد جلسات رو برام میزاره خیلی خوبه چون اسپیکینگ و..مستقیم باهام کار میکنه ولی یه بدی داره دیگه تو جمع کلاس نیستم 

میترسم به این برسم که  کلاس بوده که حالمو خوب میکرده نه فقط صرفا زبان و اموزشگاه رو از دست بدم حالا نمیدونم چکار کنم 

.......

یه روز صبح از خواب که پاشدم به دلم افتاد برم جاخونه رو بسازم 

منم رفتم تو گودش

هرچه بادا باد  



اینروزا همین طور خندم میگیره مثلا نشستم یهو میزنم زیر خنده

 دارم حرف میزنم میخندم خخخخخخ

حالا چرا 

میدونید من دو ماه پیش یه زمین داشتم فروختم چهل پنج میلیون به سه تا چک 15تومن 6.20و7.30و8.20

که برم جا خونه رو بسازم البته خودمم یه 20تومن پول داشتم  مجموعا 65 تومن رو حساب کتابش یکم بدهکار میشدم ولی خونم کامل ساخته میشد

بعد امروز قیمت گرفتم باید حدود 28میلیون میلگرد بخرم  اونم فقط برا کف خونه و ستونا به غیر از سقف فقط کف و ستونا حالا همین مقدار میلگرد دوماه پیش میشد 8میلیون تومن خخخخخخخخ

حالا ببینید بقیه چیزا چقدر گرون شده خخخخخ

خداییش این خنده نداره خخخخخخخ

تو ایران برنامه ریزی برا بیشتر از یه هفته محکومه به شکست  اونوقت ما زمینمون رو فروختیم چک دوماه بعدش میخواستیم ساختمونو ساختیم بدیمش کرایه لنگ پول نشیم سال دیگه بشینیم درس بخونیم خخخخخخخ

چه رویاها در سر داشتیم خخخخخ

اصلا امید داشتن هدف داشتن مساویه با به فنا رفتن خخخخ همین که یه لقمه نون بتونی دربیاری بخوری بسه رویا بیشتر از سیر کردن شکم تازه باعث میشه تو سیر کردن شکمتم بمونی خخخخخخ

بله اینجا ایران است خخخخخ

بعد پرو پرو میان تو تلوزیون میگن ما برنامه ریزی توسعه 20 ساله داریم خخخخخ

خداییش یه وقت میبینی راستشو میگند برامه ریزی توسعه فقر و بد بختیو دارند خخخخخخخ

اصلا دارم خنده روده بر میشم

شمام بخندید 

وقتی سیل میاد دست پازدن بی فایدس

ولی من خندم از سر بیچارگی نیست از سر تعجبه خخخخ اصلا هنگ کردم مگه میشه اینطوری  به فنا بریم هیچکیم هیچی نگه خخخخ

تازه بعضیا هنوز طرفدار نظامن خخخخخخخخ

خدا بیامرزدت آقاجون بعضی وقتا میگفت آقا بعضی ادما 100 فرسخ از خر عقب ترند خخخخخ نمردیم کرور کرور از این جماعت دیدیم 

اینکه یه ادم یه بار گول بخوره خربشه  عادیه دوبار ش عادیه ولی اینکه یه ادم چهل سال خر بشه و ازش سواری بکشند خیلیه خخخخخ اصلا ادم باورش نمیشه خخخ

اینا جد در جدشون خرند خخخخخخخ

واقعا موندم چکار کنم  دیگه با این پول نمیشه ساختمون ساخت از  یهطرف دیگه هم کار دیگه ای نمیشه کرد خخخخخخ

اقا هم فقط بخندید خخخخخخ کار دیگه ای نمیشه کرد خخخخ

چقدر پایه این پست من خندیدم 

بعد تو اخبار میاد میگه ما ارزو ؛ ارزون کردیم 

چهارتا بسیجی احمقم باور میکنند خخخخخ

چهار تا بد بختم که واسه بی ارزش نشدن پولشون رفتن دلار طلا خریدن گرفتن کشیدن بالا دار و پولاشونم خوردن خخخخخخ

شما همینطور بخندید 

به من به این گرونی به این همه حماقت خخخخخخخخ

واقعا هیچکار دیگه ای نمیشه کرد 

خخخخ

همین الان اخبار شبکه یک داره میگه میخوایم 8میلیارد دلار واسه اثبات قیمت دلار وارد بازار کنیم خخخخخ

اینا 200میلیون دلار وارد بازار کردن دلار امد رو 8.500بعد الان میخوان 8میلیارد دلار وارد بازار کنند تا دلارو رو قیمت 14هزار تومن ثابت نگه دارند خخخخخ

اخه اینا مارو چی فرض کردن خخخخخخ

بخندید خخخخخ


یه دایی دارم خیلی خوبه و دوسش دارم 

بر خلاف مادرم همه کاراش رو حساب کتابه

دو تا ماشین داره یه شاسی بلند و یه پیکان 

شب عروسی داداشم 

شاسی بلند داده بود پسرش که دخترا و زن داییمو بیاره خودش با پیکان از اون ته اروم می امد 

میدونید همین طوری داره شخصیت پسرشو  شکل میده که بعد خودش خانوادشو اداره کنه 

بعد مرگ بابام  مامانمم کاری ازش بر نمی امد  هم پیر بود هم از این خانمایه زرنگ نبود برایه همین اداره خانواده و همه سرمایه بابامو  سپرد به داداش بزرگم که 27سالش بود اونم اصلا سیاست اداره خودشم نداشت چه برسه به  خانواده همه رو به دو سه سال از دست داد کلا همه مارو هم نابود کرد خودشم نابود کرد

وقتی شب عروسی داداشیم این کار داییمو دیدم لذتشو بردم  

بلا یا مصیبت همش دریوریه 

در به دری و خاکبسری ادما همش به خواطر اعمالشونه  

بدیش اینه که ما خیلی وقتا چوب ادمایه اطرافمونو میخوریم و این خیلی بده 

خیلی درد داره به هر حال گوره باباشون : )))

راستی یادم رفت بگم دو تا بچه ها داییم پذشکی میخونند یکی شونم دکتر بیهوشی اتاق عمله 

مطمئنا خیلی باید یه ادم کارش درست باشه که بچه هاش اینقدر موفق باشند 



مژده مژده 

سایت نجباد باز شده :)))