دیروز رفتم اهن بخرم  داشتم کارت میکشیدم یه دوستام زنگ زد نخر 

معاون وزیر اقایه سرقینی گفته میلگرد ارزون میشه خب من دست نگه داشتم  خودم رفتم تو نت خبرشو خوندم تو اخبار دیشبم گفت 

خلاصه ما میلگرد کیلوی 4200رو نخردیم به امید حرف معاون وزیر که بخریم کیلوی 3500 یعنی رو هر تنش 700هزار تومن ارزونتر بعد امروز میلگرد شده بود 4700 یعنی تونی 500 هزار تومن گرونتر خخخخخخ یکی نبود بگه بابا تو این مملکت حرف رهبرشم خریدار نداره چه برسه به معاون وزیر خخخخخخ

حالا دور از شوخی امید وارم بتونند یه کاری بکنند اگه تونستند طی روزهایه متمادی ارزونترش کنند حتما میگم 

......

اهنگ گلی از مسیح و ارش گوش بدین قشنگه 

.....

یادتونه براتون نوشتم تو کلاسمون کلی  ادم هست چهره هاشون ضخمت و نخراشیدس 

امروز تو اینه دقت کردم چهره خودمم همونطوریه خخخخخ

اقا من نمیخوام بزرگ بشم خخخخ

واستا دنیا من تو 20سالگی گیر کردم

 واستا لعنتی

خخخخ 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر خوب سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 15:54

آقا قبول نیس!

اصن قبول نیست!
نیمخوام!

هی ما این وبو چک کردیم هی نوشت در دسترس نمیباشد!
حالا اومدم میبینم اووه! چه خبره!
اقا م عروسی میخوام!
میدونی چند وقته عروسی نرفتم!؟!
قضیه ی شاسی بلند دایی و شیوه ی تربیت و مدیریت اقتصادیشو نفهمیدم خدایی!
فکر کردم ترم دانشگاهو میگی نگو زبانو میگی!
پرفکت دی! :)
آره مام به باغمون چند بار دزد زد اصن دیگه نمیخوایم بریمفمیریمم زود برمیگردیم، شما که دیگه حق داری...والا تعریفم که کردی من ترسیدم چه برسه به واقعیتش!
اره خاک بر سر همشون، من کلی پولامو جمع کردم یه چیزی بخرم، پولام به حدی بود که تهش برام یه چیزی میموند،الان رفتم قیمت کردم دیدم باید بازم پول جمع کنم،در حد دو برابر و نصفی! لعنتیا!
دیگه یادم نیست چی میخواستم بگم!
اهان تو مگه دو قلو داری؟! شوخی نکن! اصن بهت نمیاد!
ولی نذار سنت زیاد بره بالا، چون سن طرفتم میره بالا و سخت با هم چفت میشین! البته اگه بشه پیداش کرد!

به خدا نمیدونم چرا اینو برات مینوشته : (
حالا انشالله عروسی خودم دععوتت میکنم بیای :))
والله خودمم نفهمیدم چی نوشتم : ))
خخخخخ نه بابا زبانو میگم : )البته دانشگاهم انشالله به زودی: )
خب پس خوب منو درک میکنی : )
حیف خاک : /
اره که دوقلو دارم تازه دخترم هست : ))
این دوخط اخرت موافقم
لایک دارن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.