1.چند ساله تو سوریه همه نوع جنایتی میکنند سر میبرند مثله میکنند تجاوز میکنند برده داری میکنند قتل دسته جمعی میکنند و....

هیچکی هیچی نگفت

150 نفر تو پاریس کشته شدند  شروع کردند بیانه بدند قطع نامه صادر کنند اقدام نظامی بکنند

اسم خودشونم گذاشتند سازمان ملل

خیلی چیزا نوشتم ولی پاک کردم  با هیچ کلمه ای نمیشه این وضعو  وصف کرد

..........

2.چند سالیه مامان  برا اربعین یه دهه مجلس میگیره امسال یه کار جدید کرد اونم  اینکه  بر خلاف سالهایه قبل به جایه اینکه یکی رو بیاره که فقط حرفایه تکراری بزنه

یه مشاور خانوده رو دعوت کرده بیاد برا سخنرانی 

کارش قابل تحسین بود با اینکه اختلاف زیادی با مادرم دارم  ولی  از ته دل دوسش دارم

.......

3.سه دندون اسیابیام  خراب شده بود رفتم دندون بذشکی

دو تاش ترمیم شد یکیش عصب کشی ش

برا عصب کشیه دو تا سوزن زد تو فکم تا دو ساعت سر بود اینقدری که برا حرف زدن نصف لبام تکون میخورد :)

خنده دار شده بود :)

...............

4.مامانم برا داداشم رفته بود یه جا خواستگاری دختره فوق دیپلم حقوق بازرگانی داشته البته اگه اشتباه نگفته باشم

از دانشگاه پیام نور  به مامانم  رک فیس تو فیس (خارجیم بلدیم :دی)گفته بود من خیلی میفهمم پسرتون دانشگاه نرفته نمیفهمه با هم به مشکل بر میخوریم بدونه اینکه داداش منو ببینه

مامان منم پا شده امده :دی

و البته صد البته شاکر که ایشون اینقدر زود خودشو نشون داده بود :)

داداش من دیپلم تجربی داره و اینکه   باور کنید قصد تعریف کردن ازشو ندارم ولی  مرد تر ازش ندیدم

از اون ادماییه که دوست دشمن ازش تعریف میکنند بگم  نصف  شهرمون میشناسنش دروغ نگفتم 

البته من باهاش خیلی فرق میکنم اصلا کسی باورش نمیشه با هم داداشیم :دی

من خیلی اروم تر منزوی ترم تا اون

  خیلی تعریف کردم بسه :دی

فکر کنم مامان نصمیم گرفته اول اونو بفرسته لایه مرغا بعد منو :دییییییییی

...............

5.یعنی حالم بهم میخوره این سریالایه تلوزینو میبینم

نمیدونم من  به عنوان بیننده این حالت بهم دست میده خوده بازیگر چه حالی بهش دست میده ایا؟

حیف این همه بوجه حیف این بیت المال :|

.......

6.هرچقدر که میگذره درسایه سه تارم سخت تر میشه و زیبا تر :)

خوشحالم که تصمیم گرفتم دنبال یکی از علایقم برم :)

.......

7.یکی از ادمایی که من خیلی دوس دوسش دارم استاد نصر الله معین هست

کسی که تا الان نشنیدم کسی از کاراشون خوشش نیاد :)

پاسخگویه همه علایق :)

ترانه جدیدشون عاشق که بشی عالیه پیشنهاد میکنم گوش کنید :)


یکی از بچها رفته بود ارمنستان

میگفت تویه خیابون جلو مارو گرفتن گفتن دینه شما چیه؟

گفتیم اسممون مسلمونه ولی خودمون نه

کلی برامون از مسیحیت حرف زدن یه فلش پر از مطالب دینشون بهمون دادند وگفتند اگه خواستید مسیحی بشید

ما تو ایران هم مبلغ داریم بهتون معرفیشون کنیم

مسخرس نه؟

چقدر دنیا مسخرس

حالا اینا مسیحی باشن یا مسلمون چه فرقی میکنه  وقتی جایی از انسانیت خبری نیست

..........

با یه تصمیم بزرگ روبه روام که کل زندگیم رو  تحت تاثیر قرار میده

تصمیم سختیه

..

نمیدونم ترک ها به خودشون شک دارن؟

عمو فیتله ها با همه زبونی لحجه ای  نمایش درست میکردند

شوخی میکردند هیچ کدوم از اقوام ایرانی بهش بر نخورد جز اینا

کلا هر طور بشه میریزند تو خیابون که ایداد مارو مسخره کردند ما نفهم فرض کردند

گویا به خودشون شک دارن

کودک درونم دلش برا فیتیله ای ها تنگ میشه :|


1.جایه ناسف داره که  تمام صندلیهایه یک سالن هزار نفری برایه یک کنسرت پر میشه و عده ای هم بیرون در میمونند تا شاید راه داده بشند

ولی برایه یک سمنینار من باب خانواده با حضور یک استاد مجرب   نصف صندلی ها خالی میمونه :|

.........

2.اگه تا الان نون پنیر خرمالو رو امتحان نکردین حتما یه بار امتحان کنید قول میدم پشیمون نشید :))

....

3.چند صفحه کتاب میخونم خوابم میگیره ولی  اگه دوساعتم ساز تمرین کنم اصلا خسته نمیشم :دی

کتاب خوندن گذاشتم اخر شب که میخوام بخوابم :دی

..........

4.در نظر خودم اخلاقم خوبه به حدی که بهش میبالیدم  پیشه خودم :دی

بعد یکم فکر کردم به این نتیجه رسیدم که همه پیشه خودشون اخلاقشون خوبه حتی گند اخلاقترین ادما :دی

در نتیجه دیگه به خودم نبالیدم  :دی

گفتم حالا چکار کنم  اگه عیبی چیزی اخلاقم داشت بفهمم

یه اس ام اس به همه دوستام  بهترین دوسته من کسی است که اگه بدی در من میبیند بهم بگوید :)

گفتم اینجام بنویسم بلاخره شمام مطالبمو میخونید بهم یه شناخت نسبی پیدا کردید

خوشحال میشم اگه عیبی دارم بهم بگید چه حالا چه در هر زمان :)

1.تو اخبار یه گزارش دیدم مبنی بر اینکه ما سالنه 175 میلیون دلار از امریکا کالا وارد میکنیم

گزارشگر جوری گزارش میداد و وانمود میکرد که انگار  این 175 میلیون دلار ما داریم تو چاه میریزیم و باید هرچه زود تر جلو اینکارگرفته بشه

انگارامریکا با این 175 میلیون دلار شده امریکا 

هزاران میلیارد جنس بی ارزش و نارمغوب چینی وارد کشور میشه هیچ کی یه کلمه نمیگه

حالا واسه5 17 میلیون دلار چه هیاهویی راه انداختند

چند وقت بود فکرم درگیر این مساله بود  که واقعا اینا مشکلشون با امریکا چیه ؟چرا یه طور برخورد میکنند که انگار  امریکا بدترین ظلمهارو بهشون کرده

دلیل این دشمنی چیه که هر دستی دراز میشه باید قطع بشه

چرا مردم باید تو این اتش بسوزند

تا امروز خیلی اتفاقی  جوابشو گرفتم خیلی قانع کنند و خیلی مزخرف بود :|

.......

2.دیشب یه برنامه تلوزیونی با حضور کارگاردان مشهور سینما اقایه جعفری جوزانی دیدم

تعریف میکرد میگفت تو دفتر کارم بودم که یکی از مدیران رسانه ملی امد پیشم گفت میخوام یه فیلم درباره تاریخ معاصر بسازی

گفتم چشم  گفتم سناریو داری گفت بله این سناریو

گرفتم مطالعش کردم بهش پسش دادم گفتم من فیلم تاریخ معاصرو میسازم ولی تاریخ معاصر ایران رو نمیسازم

دوجمله گفت اندازه یه کتاب برداشت ازش میشه کرد

بعد ایشون گفتند خب به دلخواه خودت بساز  و اقایه جوزانی هم سریال بسیار زیبایه در چشم باد رو ساختند

الان هم درگیر پروزه کوروش بزرگ هستند براشون ارزو موفقیت میکنم :)

................

3.اگه یه نفر در جواب صحبت ما اون چیزی که ما انتظار نداریم رو جواب نداد

نه دشمنمونه نه از ما بدش میاد

فقط نظرش با ما یکی نیست

.......

4.یکی از سخترین کارا تو دنیا اینه که بخوای از زبان گفت گو عامیانه یه مطلب بنویسی :دی

یعنی دخلت میاد :)

.........

5.امشب اخبار تک درنای شمال رو نشون میداد که زمستونا از سیبری  مهاجرت میکنه میاد ایران

البته قبل تعدادشون خیلی زیاد بود همین طور کم میشند تا اینکه یه جفت ازشون باقی میمونه از این یه جفت

یکیشون شکار میشه (طبق  چیزی که شنیدم)

الان فقط همین یکی مونده که نه ساله این راهو تنهایی میره و میاد و تازه  فهمیدند باید ازش مراقبت کنند :|

دلم خیلی براش میسوزه :|



بی تو ای راحت جان با دل شیدا چه کنم؟

با جهانی غم و حسرت من تنها چه کنم؟


عشق و بی تابی من مایه بدنامی توست

با تو پاکیزه تر از گل من رسوا چه کنم؟


در پی گمشده ای گرد جهان می گردم

ای خدا گر نشد این گم شده پیدا چه کنم؟


مردمان قطره آبی به کف آرند و خوشند

من که مردم زعطش برلب دریا چه کنم؟


گرچه امروز مرا نیست زپی فردائی

گر نبندم دل از امروز به فردا چه کنم؟


روی برتافت زمن آنکه جهان هست

بعد از این گر نکنم پشت به دنیا چه کنم؟