1.جایه ناسف داره که  تمام صندلیهایه یک سالن هزار نفری برایه یک کنسرت پر میشه و عده ای هم بیرون در میمونند تا شاید راه داده بشند

ولی برایه یک سمنینار من باب خانواده با حضور یک استاد مجرب   نصف صندلی ها خالی میمونه :|

.........

2.اگه تا الان نون پنیر خرمالو رو امتحان نکردین حتما یه بار امتحان کنید قول میدم پشیمون نشید :))

....

3.چند صفحه کتاب میخونم خوابم میگیره ولی  اگه دوساعتم ساز تمرین کنم اصلا خسته نمیشم :دی

کتاب خوندن گذاشتم اخر شب که میخوام بخوابم :دی

..........

4.در نظر خودم اخلاقم خوبه به حدی که بهش میبالیدم  پیشه خودم :دی

بعد یکم فکر کردم به این نتیجه رسیدم که همه پیشه خودشون اخلاقشون خوبه حتی گند اخلاقترین ادما :دی

در نتیجه دیگه به خودم نبالیدم  :دی

گفتم حالا چکار کنم  اگه عیبی چیزی اخلاقم داشت بفهمم

یه اس ام اس به همه دوستام  بهترین دوسته من کسی است که اگه بدی در من میبیند بهم بگوید :)

گفتم اینجام بنویسم بلاخره شمام مطالبمو میخونید بهم یه شناخت نسبی پیدا کردید

خوشحال میشم اگه عیبی دارم بهم بگید چه حالا چه در هر زمان :)

نظرات 1 + ارسال نظر
زیتون دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 17:41 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

1. خداییش ساعت هشت صبح شنبه هم زمان مناسبی نبود. اون موقع نصف ملت تو بانکن! ولی دوست مشترکمون خیلی زحمت کشید واسه این برنامه.
2.
4. قلمت شیرینه. خودت هم از نظر من شجاع و قوی هستی. ولی گاهی بی تدبیری میکنی. این باعث سوء تفاهم میشه. این از حالا. هر زمان دیگه هم بپرسی باتوجه به شناخت اون زمان بهت جواب میدم

1.البته .خیلی دلم میخواست بعد ظهرم بیام نشد
2.یه بار امتحان کنید :)
4.خیلی ممنون بهترین و بیشترین لطف در حقم کردید که نظرتونو گفتید
خوشحال میشم اگه اشتباهی کردم بهم تذکر بدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.