چند روز پیش خیلی اتفاقی یه قسمت زیر پایه مادرو دیدم  

پسر الان معتادش شدم شدیدا : )))

چندی اشکانی زشته : )))

چندی صدرا خودخواهه : ))

چندی چندشن : دیییییی

پسر هرشب ار باغ میام خونه این سریالو ببینم کاش زودتر تموم بشه درسام مونده : ))

اهنگ تیراژ پایانیشم خیلی قشنگه 

تیراژ پایانیش خیلی قشنگه 

ادم حس عاشقی بهش دست میده : )))

برگرد عاشق ترین همدم 

اخر چگونه از خیالت بگذرم 

بگرد غمگینم نکن

شبها ای اخرین رویا 

ای اخرین رویا 

من بی تو از رویایه خود تنها ترم

تنها تر از اینم نکن 

من اعتراف میکنم دلم زن میخواد :دیییییی

ولی افسوس کسی زنشو به من نمیده :دییییییی

هفته اول بعد قبولی مزدوج میشم :دیییی

البته فکر نکنم کاری از دست شش تا خواهر مادرم بر بیاد چند سال مارو علاف خودشون کردند

  باید خودم دست بکار بشم: )))) 

کیس خوب سراغ ندارید؟:دییییییی

........

باغ خیلی گرم بود نمیشد درس بخونی همش ادم خوابش میگرفت 

یه کولر اوردم  اینقدر خنک میکنه الان با پالتو نشستم دارم درس میخونم :دی

این چند روز بدعوت یکی از اشنایان رفتم شمال

بگم هیچ لذتی نداشت دروغ گفتم ولی اگه اصفهان میموندمم روحیم با الان هیچ فرقی نمیکرد  

فکر میکردم فقط روزها و مناسبتها برام بی معنی شده ولی انگار زندگی برام بی معنی شده

 بگذریم  یه اخلاق خوبی که فامیلمون داشت  این بود که هرجا قبل نشستن تمام اشغالا اون قسمت جمع میکردند میاوردند شهر مینداختن تو سطل زباله خیلی از این اخلاقشون خوشم امد اگه همه این کارو میکردند طببعتمون عالی میشد

......

من نزدیک هشت ساله تو نتم تنها سه تایه دوستایه نتیم خارج از نت دیدم

 استاد خیلی دلم میخواست شما نفر چهارم باشید ولی خب اول نمیدونستم چطور شرایطشو محیا کنم و اینکه ایا  شما هم راغب هستید یا نه : )

  اگه یه روز  قابل دونستین  راه خودتون راه رو نشون بدین 

نمیدونم دلیلش چیه ولی ساعات مطالعم وحشت ناک افت داشته :/ 

چکار کنم ؟: (