واقعا نمیدونم همه زنا اینقدر قر میزنند یا فقط زن من اینطوریه 

امروز از بس سر بچه قر زد من سرم درد گرفت خخخخ 

فکر کن انتظار داره یه بچه یک سال نیمه به حرفش گوش بده یا از نشگون گرفت بترسه 

البته شاید اگه منم جایه اون بودم همینطوری میشدم پس قضاوتش نمی کنم خخخخ ولی واقعا ادم جر میاد 

کاش میشد اون بره کار پول دربیاره من تو خونه بچه بزرگ میکردم خخخخ ببینم منم ایا اینقدر قر میزدم یا نه 

دلم نمیخواد بغلش کنم یا حتی بهش نزدیک بشم از بس جیغ میزنه و منو مقصر همه چیز میدونه 


نظرات 1 + ارسال نظر
سام چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 17:53

قِر؟ یا غُر؟
هرموقع زنی غر زد بدون از شرایطش ناراضیه و بدون که فقط مردشه که میتونه آرومش کنه

کاش قر بود خخخ از خدامه زنم قری بود خخخ
این غر میزنه اره از شرایط ناراضیه
چرا بچه شاشیده
چرا این مرده خنگه رانندگی بلد نیست
چرا دور میای
و....
سعی میکنم کمکش کنم ولی کمک اصلی خودش باید به خودش بکنه که بجایه مقابله با شرایط ، اونارو بپذیره
مثلا این راننده که از روبه رو میاد و بد رانندگی میکنه رو که نمیتونم تغیر بدم بجا اینکه غر بزنم و اعصاب همراهامو بریزم بهم باید راه بدم راننده بره و تموم نه که کلی بوق بزنم و داد بیراه را بندازم و کلی مسائل پوچ دیگه
سخته ، خودش بیشتر از ما درد میکشه کاش بتونه خودشو تغییر بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.