امروز دوتا اتفاق جدید رو تجربه کردم چون دومیش داغ تره دومی رو اول میگم : )

ظهریه دوستم گفت برو گله رو  از کوه بیار پایین ؛رفتم بالا کوه دیدم یه بزا تنها یه گوشه ایستاده بقیه هم اون طرف در حال چرا هستند نزدیکتر که شدم دیدم یه چیزی از رحمش خارج شده 

داد زدم دوستمو صدا زدم امد گرفتش و کمکش کرد تا بچشو بدنیا بیاره : ))

اسمشو میخوام بزارم کاکل زری : )

اولیم اینکه امروز شیر دوشیدنو یاد گرفتم :))

جاتون خالی الان رفتم یه لیوان شیر بز دوشیدم خوردم : ))

الانم جاتون خالی نشستم رو یه سکو 

دور تا دورمم جنگله هوا هم ابری شده بلبلم داره میخونه 

اصلا یه وضعی

 اینقدر حس حال فضا خوبه که  اگه همتونم اینجا بودید به همتون میرسید 

جاتون خالی


صبح که رسیدم هوا مه بود همراه با رطوبت بالا و یه نمه هم سرد

خیلی خوب بود اصلا حال ادم عالی میشد 

زنگ زدم دوستم امد دنبالم از راه امدیم پایه گله

یه پنجاه تا بز داشت بایه یه سی تا بچه بز

بز خیلی زرنگه نمیدونید این بچه بزا اینقدر شیرین بودند 

دوستم یکی یکی می اوردیشون بهشون شیر میداد و برشون میگردون تو آخورشون 

یه لیوان شیر داغم خودم خوردم اینقدر خوب و خوش مزه بود که الان باز هوس کردم : )))

خیلی اب هواش خوبه خیلی اگه ازدواج کرده بودم حتما خانوم رو راضی میکردم بیایم اینجا : ))

دلم میخواد بنویسم براتون ولی حال ندارم 

فعلا شبتون بخیر :)

نمیدونم  چرا ولی هر وقت میخوام برم مسافرت استرس میگیرم 

سخت دل میکنم ازخانواده از شهر 

بدعوت یکی از دوستام دارم میرم شمال 

البته این ظاهر قضیس و مثل همیشه زیبا 

و اما باطنا  یه گله بزرگ گوسفند داره گفته عیدی با کمکم دست تنهام : )))

چقدرظاهر قضیه با باطنش فرق میکرد ؛  نه ؟

نمیدونم چقدر قراره دخلم بیاد ولی مطمنم تجربه خوبی میشه 

اتوبوس کم کم داره  راه میافته 

دوستون دارم 

مراقب خودتون باشید

فعلا

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد… 
ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت … 
ویرانه دل ماست که با هرنگه تو … 
صدبار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

دیدین پیر مرد یا پیر زنا خیلی غذا ها رو نمیخورند میگند 

بهمون نمیسازه حالا نقل من شده 

یه مدت بود بد قلبم درد میگرفت هعی تیر میکشید 

نمیدونستم دلیلش چیه ؟دکترم رفتم چیز خاصی نگفت 

بعد یادم امد مامانم فلفل نمیخوره میگه قلبم درد میگیره 

منم که کشته مرده فلفلم : ))

فعلا  یه چند روزی ترک عادت کردیم : ))

خیلی بهتر شدم 

خلاصه در عنوان جوانی پیر شدیم :))

......

چقدر دلم یکیو میخواد باهاش حرف بزنم 

ترجیحا جنس مخالف : ))

و از خودم پخته تر 

یه نفر که ....

...

ترانه لیلایه من از سالار عقیلی  رو گوش کنید قشنگه