یه دختر خواهر دارم از اون شاخایه اینستاگرام 

واقعا خوشحالم که یک نمونه از این انسانها تو خانوادمون داریم وگرنه تا اخر عمر هعی پیش خودم میگفتم یعنی اینا چطور ادماییند : ))

امروز امده بود میگفت یه پسرس میخواد بیاد خواستگاریم به نظرت  چکار کنم 

مونده بودم بگم درسته الان شور شوقت زیاده  ولی خیلی خام وبی تجربه ای بعد نگاه خودم بگم پخته شدم ولی دیگه اشتیاقشو ندارم 

نمیدونم چرا خیلی وقتها نمیشه همه چیزو با هم دیگه داشت :/

گفتم دایی برو از من داناتر خیلی هست برو از اونا بپرس

امیدوارم همه ادما خوشبخت بشند


بهشت مال همه ادم هاست ولی مشکل اینه که خیلی از انسان ها ادم نیستن اینا اگه تو بهشتم راه پیدا کنند 

بهشت رو جهنم میکنند هم برا خودشون هم بقیه 

اینا باید اینقدر تو جهنمی که برا خوشدن ساختن بمونند تا ادم بشند بعد بیاند تو بهشت 

گرچه ذات بد درست شدنی نیست که نیست :/

خدایا کمک کن آدم باشیم نه برا خودمون ؛برا بقیه

دوستم یه دستی رو بز میگشید میگفت اکبر چطوری بعد یه بوسش میکرد یا یه دفعه پستون یه بزو میگرفت میگفت قاسم بیا بدوشمت و...

گفتم قضیه چیه گفت اون بزه مثل اکبری دوستم پیشونیش بلند میبینمش یاد اکبر می افتم 

اون یکیم قاسم شاگردم خیلی دوسش داشت و...

موندم حالا اسم منو رو کدوم یکی گذشته : )))))))

.......

یه راه خوب واسه تصمیم گیری پیدا کردم 

هر وقت واسه انجام کاری مردد بودید فکر کنید شما اون کارو انجام دادید و ده سال گذشته تو اون حالت حسه خوبی دارید یا بدی اگه حستون خوبه یعنی اون کارو انجام بدید اگه هم نه که معلوم نباید انجامش بدید 

البته این روش پیشنهادیه  نتایجش به خودتون مربوط میشه : )

فردا اولین قسمت فصل هشت سریال گیم اف ترونز میاد : ))

خوشحالم مثل بچه ای که قرار فردا براش الوچه بخرند : )))

پسره یه پارتنر برا زبانش داره 

یه پارتنر برا کوه نوردیش داره 

چندتایی هم داره خر وقت حوصلش سر میره باهاشون میره گشت گزار 

بعد با یه حالتی که انگار بدبخت ترین ادم رو زمینه امده به من میگه دادا دلم دوس دختر میخواد خیلی تنهام 

من :/

پارنتراش :O

دلم : (

تنهایی:@

بازم من : ((