سلام رفقا خوبین ؟:)

منم دلم براتون تنگ شده بود :))

هر دمی از دلم یاد تو می اید 

کز فراغ تو درد جانسوز می اید 

ادما هر لحظه دنبال چیزین که وقتی بدستش میارند میبینند حیف عمر وقتی که گذاشتن تا به اون چیز برسند 

اخرایه درس خوندن به این رسیدم که اینم تهش رسیدن به حیف عمر هست 

از خدا خواستم  چیزیو بهم نشون بده که هیچ وقت از تلاش کردن برایه رسیدن بهش پشیمون نشم و اون خودشو بهم نشون داد 

البته من هنوز در راه رسیدن به خدا قدمی برنداشتم خخخخ حالا فکر نکنین که ادمه خوبی شدم که سخت در اشتباهی و اگه راهتون به راهم بخوره سخت پاره میشید :))

چقدر وضع بد شده ادم اینیستارو باز میکنه فقط میسوزه 

مردمو انداختن به جون هم تا همو بکشند اون بالا نشیتن به ریش مردم میخندن تف به ذات نداشتشون 

شمام تف کنین که با هم باشیم تنهایی حال نمیده :))

دخترم بزرگ شده سی ام پنج ماهش میشه اینقدر خوشکله !

بعید میدونم از بعد دیدن دخترم ، دختر دیگه ای به چشمم بیاد :))

یعنی حتی تلاشم نکنید :))

خب من برم بخوابم 

مراقب روحاتون باشین که این روزا امتحانات سختی پیش رو دارنددوستون دارم زیاد 

فعلا