مخاطب خاص

مخاطب خاص عزیز 

تورا با همه کج خلقیهایت دوست داشته ، دارم و خواهم داشت 

تو دوست خوب منی


امروز دخترم تونست راه بره درست تو تولد یک سالگیش نوشتم که یادگاری بمونه :)

نمیدونم چرا چند وقته قلب درد گرفتم :( دکترم رفتم گفت چیزی نیست ولی هنوز درد دارم :(

عیچی سلامتی نمیشه خیلی مراقب سلامتیتون باشبد اصلا حرص و اضطرابو از زندگیتون دور کنید که اگه حال منو داشتید مطمئنا میفهمیدید چی میگم 

اهنگ این چه جهانیست از پرواز همای رو گوش کنید قشنگه

http://omide-babayi.blogfa.com/

تو این وب برات پیام گذاشتم اگه هنوز دسته تو هست جواب بده 

امروز یه دختره هفده هجده ساله امده بود کارگاه دستبنشو سایز کنم 

وقتی داشتم سایز دستش میگرفتم دیدم چند جا جایه خودکشی رو دستش بود :/ 

من خودم تا پایه خودکشی رفتم و برگشتم ولی اینکه چندبار ادم با تیغ رگ دستشو زده باشه  برام قابل هضم نیست 

کاش خدا کمکش کنه و راهو نشونش بده زندگی خیلی قشنگه  من اگه هزار سالم زندگی کنم کممه

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

بَسَم از هوا گرفتن که پری نماند و بالی

به کجا روم ز دستت که نمی‌دهی مَجالی

نه رَهِ گُریز دارم نه طریق آشنایی

چه غمْ اوفتاده‌ای را که تواند احتیالی

همه عمر در فراقت بگذشت و سهل باشد

اگر احتمال دارد به قیامت اتصالی

چه خوش است در فراقی همه عمر صبر کردن

به امید آن که روزی به کف اوفتد وصالی

به تو حاصلی ندارد غَمِ روزگار گفتن

که شبی نَخُفته باشی به درازنای سالی

غَمِ حال دردمندان نه عجب گَرَت نباشد

که چنین نرفته باشد همه عمر بر تو حالی

سخنی بگوی با من که چُنان اسیرِ عشقم

که به خویشتن ندارم ز وجودت اشتغالی

چه نشینی ای قیامت بنمای سرو قامت

به خلاف سرو بستان که ندارد اعتدالی

که نه امشب آن سماع است که دف خلاص یابد

به طپانچه‌ای و بربط برهد به گوشمالی

دگر آفتاب رویت مَنِمای آسمان را

که قمر ز شرمساری بِشِکست چون هلالی

خَطِ مشک بوی و خالت به مناسبت تو گویی

قلمِ غبار می‌رفت و فرو چکید خالی

تو هم این مگوی سعدی که نظر گناه باشد

گنه است برگرفتن نظر از چُنین جمالی .




فقط بیت اخرش جون میده برا مخ زنی خخخخ 

بنده خدا سعدی اگه میدونیت من چنین روزی چنین حرفی میزنم اصلا اصلا شاعر نمیشد خخخ 

ولی واقعا حیف از گذر عمر که ادم نمیتونه زیاد از این شیرینی ها بخوره