استخر بدون عینک مثل چلوکبابه بدون برنجه تازه کشفش کردم : )

دختر دهه شسصتی : ))

دلم میخواد امشب بشینم و تا صبح ساز بزنم 

یه سوال  روانشناسی

اگه شمام همچین توانایی داشتید  اینکارو میکردید یا نه؟یا اصلا اینکار لذت بخشی براتون بوده یانه؟

اگه خواستین بهم کادو تولد بدین 

الان یه بسته سیم سل ستار خیلی بکارم میاد : )

هر وقت تو کارام گره میافته یکم بعدش میفهمم حکمتی درش بوده نمونش دیروز 

گاهی وقتا اگه تو سرتم زد باید سرتو بیاری پایینتر بگی دمت گرم بعدیو محکم تر بزن 

خیلی حس خوبیه که بفهمی اون هواسش بهت هست 

چند شب پیش انگا همه تنهایی هایه عالم بغض شده بود توگلوم گفتم خدایا این رسمش نشد 

باهات قهرم

 خوابیدم

جاتون خالی تو خواب اینقدر مسافرت رفتم : )

بعد چند باری که از ماشین پیاده شدم یه دختره خوشکل میامد باهام میرقصید 

خخخخخخ خیلی خوش گذشت جاتون خالی

خدایا هیچی نمیتونم بگم 

من عنانم دسته توه هرکار کردی دمت گرم