سلاااااام : ))

یه جوری دوستتون دارم که هیچکی نمیتونه اینقدر دوستتون داشته باشه : )

.....

امشب مستند میراث البرتا 3رو دیدم 

با یه تعداد ایرانی مصاحبه میکرد 

خیلی برام جالب بود 

اکثرشون از اینکه اونجا هستند ناراضی بودند 

قسمت سومش بود که دیگه دوستم فهمید داره حالم بد میشه قطعش کرد 

یکی نبود به اینا بگه شما که میگید اونجاها بده و اسلام رو رعایت نمیکنند تورو خدا ول کنید این بهشت کفارو و بیاید تو جهنم مسلمونا زندگی کنید تا بفهمید اسلام یعنی چی

سلااااااااااااااااااااااااامم :))))

باغو مجهز به یک سیستم لبتاب گردم :)))))

2400 برام خرج برداشت 

راستش دو دل بودم اخه خیلی گرون در امد ولی الان خیلی خوشحالم 

خیلی وقت بود با کیبورد تایپ نکرده بودم 

حسه خوبیه :)))

همیشه از اینایی که میرند بهترین مارک و بهترین مدل یه چیزو انتخاب میکنند (در حالی که یه چیز ارزون ترم کارشونو راه میندازه) تا باهاش قیافه بگیرند بدم میومد ولی سر خرید لبتاب خودم داشتم شبیهشون میشدم :)))

......

دیروز 6000تایی شدیم : )


دلم میخواد برم یه جشن عروسی  

و او وسط یه جوری با این 100کیلو وزنم برقصم  که انگار 50لیتر شراب خوردم : ))))

تاریخ ثابت کرده توانایی اینو دارم اندازه یه گردان  فعالیت کنم : ))

پ.ن:تو اکثر  عروسیا ازم میپرسند چیزی خوردی 

منم میگم ما نخورده مستیم داش : )))

ولی خب فقط دوستامن که حرفمو باور میکنند : ))))

در کل اونوقتم که خورده باشم به شما چه : ))))

از بعد از اون فیلم گشت ارشاد عجیب حالم از اینایی که امر به معروف و نهی از منکر میکنند بهم میخوره 

گاراژمو کرایه دادم  

تصمیم گرفتم 

از الان تا کنکور همه درسارو یه بار دوره کنم 

 بعد کنکور برم سراغ جا خونم  و اونم بسازم و بدم کرایه

 و باغم مجهز به سیستم حمام و اشپزخانه کنم  : ))

تازه تصمیم گرفتم تو حمامش یه وان خوشکلم بسازم : ))

این طوری هم تو خرجیم لنگ نمیشم هم محل زندگیم درست میشه 

و بعد دوباره شروع میکنم میخونم  اخرش من به آرزوم میرسم : ))))

خدایا شکرت 

تا الانشو تو جور کردی از این به بعدشم تو جور کن 

الهی من فدات بشم