سلااااااااااااااااااااااااامم :))))

باغو مجهز به یک سیستم لبتاب گردم :)))))

2400 برام خرج برداشت 

راستش دو دل بودم اخه خیلی گرون در امد ولی الان خیلی خوشحالم 

خیلی وقت بود با کیبورد تایپ نکرده بودم 

حسه خوبیه :)))

همیشه از اینایی که میرند بهترین مارک و بهترین مدل یه چیزو انتخاب میکنند (در حالی که یه چیز ارزون ترم کارشونو راه میندازه) تا باهاش قیافه بگیرند بدم میومد ولی سر خرید لبتاب خودم داشتم شبیهشون میشدم :)))

......

دیروز 6000تایی شدیم : )


نظرات 2 + ارسال نظر
دختر خوب جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 16:16

به بزرگی خودم میبخشم!ولی پستات حال خوب کنن!
رخوت یعنی سستی!

والا راه به راه باغ مارو دزد میزنه دیگه حتا جرات نمیکنی دسته جمعی بریم باغ چه برسه تنها!امنیت رفته!

خدا رو شکر
واقعا میترسیدم پستام حال خوانندگان رو بد کنه ممنون که گفتین
خخخ پس این درد عمومیه
من همه دیوارارو اهن کشی کردم خخخخکه نتونن بیاند دزدی
ولی خب تنهایی باغ رفتن برا ما پسرا ترسی نداره ولی برا شما دختراخطر داره

دختر خوب پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 14:05

نامرد یعنی چه در اینجا رو وا کردی به مام نمیگی!
عهه!چه کار زشتی!

سلام سلام خوبی خوشی کجای چه خبر!
یهو وبتو باز کردم دیدم عه این پستا جدیدن عه اینجا کجاس م کیم!
خخخ!بسی خوشحال شدم!
امکان نظر گذاشتن برای پستای قبلی نبود اول بگم روی باقال آویشن میپاشن،نجبادیش میشه ابشوم!خخخ
زنجبیل هستش و نه زنجفیل!این تلفظ نجبادیشه!خخخ!
ادویه های گرم براتون بسار خوبن،مخصوصن فلفل سیاه و زنجبیل !ولی نظر یه عطار رو بپرسین!تازه جوش و اینا نزنین!
دیگه اینکه منم متوجه رخوت و جدایی از هدفتون شدم ولی خب به رو نیاوردم چون ادم نیاز داره یه استراحتی بکنه مغزش حال بیاد دوباره به خودش بیاد و قویتر ادامه بده!
یه بار دیگه هم گفتم که داماد ما بعد 20 سال درس خوند،الان هم ترم اخره!تفننی خوند!نه برا مدرک نه برا کلاس نه برا پر کردن وقت و اینها!عشقی درس خوند!
نجباد غیر کاویانی چجوری میشه کار پیدا کرد!؟!
کلی وبلاگ از خانوم دکترا برات نگه داشته ام!یادم باشه برات بفرستم!
دیگه اینکه باغ تنها نمیترسی!

ایشالا هر چی از خدا میخوای همون بشه!

سلام دختر خوب: )))
خوبم خوبی؟
والله اینقدر درگیرم که فکرم اصلا اینجاها نبود دیگه ببخشید یادمون از شما رفت : )
اره اسمش اویشن بود : )))
زنجبیل با چای خوشمزه میشه : ))
خوبیه من اینه که رو صورتم نمیزنه اگه بزنه رو کمرمه : ))
این رخوت یعنی چی؟:)) زیر دانشگاه حرف بزن بفهمیم : ))
حالا میخونم تا چه پیش اید خدا داند
والله خود کاویانیم فکر نکنم بدونه چقدر معروفه : ))
نه بابا همون یکیم زیاده خخخخخ
فرصت ندارم
مثلا از چی بترسم ؟
اگه قرار باشه کسی بیاد اونجا دزدی
وقتی منو ببینه قبل اینکه من فرار کنم اون فرار میکنه خخخخخخ
حیوون وحشی هم که نیست پس دلیلی واسه ترس وجود نداره
ممنونم
منم برا شما امیدوارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.