دلم میخواد برم یه جشن عروسی  

و او وسط یه جوری با این 100کیلو وزنم برقصم  که انگار 50لیتر شراب خوردم : ))))

تاریخ ثابت کرده توانایی اینو دارم اندازه یه گردان  فعالیت کنم : ))

پ.ن:تو اکثر  عروسیا ازم میپرسند چیزی خوردی 

منم میگم ما نخورده مستیم داش : )))

ولی خب فقط دوستامن که حرفمو باور میکنند : ))))

در کل اونوقتم که خورده باشم به شما چه : ))))

از بعد از اون فیلم گشت ارشاد عجیب حالم از اینایی که امر به معروف و نهی از منکر میکنند بهم میخوره 

نظرات 1 + ارسال نظر
آ. ک. یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 14:40

سلامن سلاما!
فک نمیکردم تا قبل کنکور در اینجا وا بشه! امروز ی دفعه گفتم ی سر بزنم دیدم ک کولاک بوده اینجا!
ی چن تا پست رو خوندم، می بینم در یک دوران بزرگ گذار هستی! امیدوارم با موفقیت ازش بگذری!

سلااااااام بر استاد بزرگ
اینقدر دلم براتون تنگ شده بود ولی روم نمیشد به ایمیلتون پیام بدم : )))
خیلی خوشحالم کردید : )
کولاک که نمیشه گفت ولی در حد یه گرد خاک کوچیکو بوده : ))))
دلم گرفته بودم هوس کردم بنویسم برا همین بازش کردم
ممنون امیدوارم شمام موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.