چند روز پیش خیلی اتفاقی یه قسمت زیر پایه مادرو دیدم  

پسر الان معتادش شدم شدیدا : )))

چندی اشکانی زشته : )))

چندی صدرا خودخواهه : ))

چندی چندشن : دیییییی

پسر هرشب ار باغ میام خونه این سریالو ببینم کاش زودتر تموم بشه درسام مونده : ))

اهنگ تیراژ پایانیشم خیلی قشنگه 

تیراژ پایانیش خیلی قشنگه 

ادم حس عاشقی بهش دست میده : )))

برگرد عاشق ترین همدم 

اخر چگونه از خیالت بگذرم 

بگرد غمگینم نکن

شبها ای اخرین رویا 

ای اخرین رویا 

من بی تو از رویایه خود تنها ترم

تنها تر از اینم نکن 

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر خوب دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 17:39

خخخخ
سلام!

نجباد دات کام؟!رمزو اینام یادم نیست!
یه چند وقت دیگه که دوباره شروع کردم به نوشتن میگم از مهدی بخوای بیاد رمزو ایناموتو وبم بده!شایدم بتونم رمزمو پیدا کنم بیام!
اون اواخر کلاغ هم پر نمیزد...!
وقت تلف کردنه!فروم تخصصی زیاده!
آقای دکتر دیگه باید بریم یه جا که دو تا مطلب بذارن علممون بره بالا نه با نفر قبلیت تو آسانسور باشی چیکار میکنی!خخخخ!


آجی خودم میام واست زن میسونم...خوندل نباش...مردم از خداشون دومادشون دکتر باشه!

معسی:)منتظرم!


وب هم مینویسم!یخ صعب کون!
الان تو کانالم بیشتر مینویسم!


یه چیز دیگم بوگم!شب قبل کنکور ریلکس کن!برو بازاری باغی پا آبی چمدونم پارکی حالشو ببر...بعدم ملوس بیا بگیر بخواب..فردا هم ریلکس برو سر جلسه!
یعنی اصی نخون!بذار مغزت یه هوایی بخوره!بهتر جواب میده!
چیز شیرین مثه عسل صبحونه بخور!رانی و اینها هم ببر....!لباس راحتی بپوشو یعنی اصن فکر کن داری میری خونه خاله!راحت....!به هدفت فکر کن بسم الله بگو توکل کن...!

فعلن چاکر اقا!

علیک سلام : )
میگم توم نمینویسی نمینویسی وقتیم مینویسی تلافی نو کهنه رو در میاریا : ))
نجبادیها که بسته شد تو نجباد دات کامم که مهدی کاره ای نیست :)
از مدیراشم هیچکی نیست
یه ایدی جدید بساز
حالا تا میاد من دکتر بشم موها دختر مردم رنگ دندوناش میشه :)))
حالا که من تلگرامم پاک کردم میگی کانال داری؟: )))
تصمیم گرفتمبا زیر پوش شلوار کردی برم گیر میدن به نظرت ؟: )))

دختر خوب دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 11:12

بسی گل از گلم شکفت دیدم نوشتی..!
من دختر خوب هستم یک معتاد...
ولی اشکانی ته چهرش به مامانش میخوره!مماخو اینا!
دیگه تا آخرماه رمضون تموم میشه دیگه...یه هفته دیگه...!
با گوشیتونم میتونین ببینینا....!حوالی ساعت 10سرچ کن شبکه یک پخش زنده!

شعرشم قشنگه...!همه ی کارای زندوکیلی رو دوست دارم...!

من باس پس فردا پایان ناممو بدم...انقدری که به شما و قبولی شما امید دارم به تموم کردن پایان نامم ندارم....


از بچه ها خبر نداری؟؟؟؟دلم واسه همه تنگ شده...فرومی گروهی کانالی؟؟؟!



ما 3 ساله داریم برا داداشم زن پیدا میکنیم یا اون ایرد میگیره یا دخترا.....
ولی شما تیمت قویتره....
مامانتم روابطش بیشتره....ایشالا دو هفته بعد کنکور بیام باغملی دو تا شیرینی بهم بدی؟؟!

سلام معتاد :دی
اشکانی اخلاقشم مثل مامانشه
تو باغ نت ندارم :/
کارا زند وکیلی ماله عاشقاس :دییی
امیدوادم نا امید نشی : )
نه منم خبری ندارم بعضی وقتها میرم سایت خبری نیست چرا نجباد دات کام نمیای؟
نه بابا تیم ما توش خودمونو سوزونده بیرونش مردمو
دعوتت میکنم جشن : )
میگم راستی دیگه وب نمینویسی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.