1.چند ساله تو سوریه همه نوع جنایتی میکنند سر میبرند مثله میکنند تجاوز میکنند برده داری میکنند قتل دسته جمعی میکنند و....

هیچکی هیچی نگفت

150 نفر تو پاریس کشته شدند  شروع کردند بیانه بدند قطع نامه صادر کنند اقدام نظامی بکنند

اسم خودشونم گذاشتند سازمان ملل

خیلی چیزا نوشتم ولی پاک کردم  با هیچ کلمه ای نمیشه این وضعو  وصف کرد

..........

2.چند سالیه مامان  برا اربعین یه دهه مجلس میگیره امسال یه کار جدید کرد اونم  اینکه  بر خلاف سالهایه قبل به جایه اینکه یکی رو بیاره که فقط حرفایه تکراری بزنه

یه مشاور خانوده رو دعوت کرده بیاد برا سخنرانی 

کارش قابل تحسین بود با اینکه اختلاف زیادی با مادرم دارم  ولی  از ته دل دوسش دارم

.......

3.سه دندون اسیابیام  خراب شده بود رفتم دندون بذشکی

دو تاش ترمیم شد یکیش عصب کشی ش

برا عصب کشیه دو تا سوزن زد تو فکم تا دو ساعت سر بود اینقدری که برا حرف زدن نصف لبام تکون میخورد :)

خنده دار شده بود :)

...............

4.مامانم برا داداشم رفته بود یه جا خواستگاری دختره فوق دیپلم حقوق بازرگانی داشته البته اگه اشتباه نگفته باشم

از دانشگاه پیام نور  به مامانم  رک فیس تو فیس (خارجیم بلدیم :دی)گفته بود من خیلی میفهمم پسرتون دانشگاه نرفته نمیفهمه با هم به مشکل بر میخوریم بدونه اینکه داداش منو ببینه

مامان منم پا شده امده :دی

و البته صد البته شاکر که ایشون اینقدر زود خودشو نشون داده بود :)

داداش من دیپلم تجربی داره و اینکه   باور کنید قصد تعریف کردن ازشو ندارم ولی  مرد تر ازش ندیدم

از اون ادماییه که دوست دشمن ازش تعریف میکنند بگم  نصف  شهرمون میشناسنش دروغ نگفتم 

البته من باهاش خیلی فرق میکنم اصلا کسی باورش نمیشه با هم داداشیم :دی

من خیلی اروم تر منزوی ترم تا اون

  خیلی تعریف کردم بسه :دی

فکر کنم مامان نصمیم گرفته اول اونو بفرسته لایه مرغا بعد منو :دییییییییی

...............

5.یعنی حالم بهم میخوره این سریالایه تلوزینو میبینم

نمیدونم من  به عنوان بیننده این حالت بهم دست میده خوده بازیگر چه حالی بهش دست میده ایا؟

حیف این همه بوجه حیف این بیت المال :|

.......

6.هرچقدر که میگذره درسایه سه تارم سخت تر میشه و زیبا تر :)

خوشحالم که تصمیم گرفتم دنبال یکی از علایقم برم :)

.......

7.یکی از ادمایی که من خیلی دوس دوسش دارم استاد نصر الله معین هست

کسی که تا الان نشنیدم کسی از کاراشون خوشش نیاد :)

پاسخگویه همه علایق :)

ترانه جدیدشون عاشق که بشی عالیه پیشنهاد میکنم گوش کنید :)


نظرات 3 + ارسال نظر
دختر خوب چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 20:32

منم ندیده رد میکنم...کار بدیه؟!
خب اخه ادم با دیدن مامان پسره خیلی چیزا میاد دستش...
اعصابم خورد شد...

شما کارت درسته :)

4- برا خواستگاری کردن آدما یک سری شعرهایی میگن که آدم توش میمونه اینا چرا انقدر از دماغ فیل افتادن و انقدر بی ادب و بی فهمن!

مگه تو بزرگتری؟ :دی

5- خوشا بحالم که چندین ساله تلویزیون نمی بینم...همش مزخرفه

6- باریک خوش بحالت

قبول دارم جرفتو رفتار هر کس نشانه شخصیت هر فرده میشه
من ته تاغاریم :)

زیتون دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 17:23 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

1. اینکه زاده آسیاییو میگن جبر جغرافیایی...
2. چه خوب. ای ول مامان البته امیدوارم مشاوری که میاد مث همون دکتر بین المللی نباشه. تو دوران غار نشینی متوقف نباشه
4. تندرست باشن هر دوشون. دلم خواست داداشتو ببینم با این اوصاف حسنش
5. احیانا منظورت معمای شاه نیس؟ اه اه اه...
7. من شمالو خیییییلی بیشتر دوست داشتم. خداوندان اسرارو از دست نده

1.هعی
2.به نظرم برایه قدم اول خیلی خوبه برایه تغیرات بزرگ باید از گاهایه کوچک استفاده کرد
4.اینقدر سرش شلوغه که من یه بار صبح میبینمش یه بار شب البته اگه صبحا زود تر از من نره بیرون :)
5.اونو که اصلا بی خیال خاک برسرشون چطور میتونند اینقدر تاریخ تحریف کنند خاک برسرشون
7.ترانه هایی تو سبک شمال همدم بیشتر به صدایه استاد معین میاد
چشم حتما :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.