1.تو اخبار یه گزارش دیدم مبنی بر اینکه ما سالنه 175 میلیون دلار از امریکا کالا وارد میکنیم

گزارشگر جوری گزارش میداد و وانمود میکرد که انگار  این 175 میلیون دلار ما داریم تو چاه میریزیم و باید هرچه زود تر جلو اینکارگرفته بشه

انگارامریکا با این 175 میلیون دلار شده امریکا 

هزاران میلیارد جنس بی ارزش و نارمغوب چینی وارد کشور میشه هیچ کی یه کلمه نمیگه

حالا واسه5 17 میلیون دلار چه هیاهویی راه انداختند

چند وقت بود فکرم درگیر این مساله بود  که واقعا اینا مشکلشون با امریکا چیه ؟چرا یه طور برخورد میکنند که انگار  امریکا بدترین ظلمهارو بهشون کرده

دلیل این دشمنی چیه که هر دستی دراز میشه باید قطع بشه

چرا مردم باید تو این اتش بسوزند

تا امروز خیلی اتفاقی  جوابشو گرفتم خیلی قانع کنند و خیلی مزخرف بود :|

.......

2.دیشب یه برنامه تلوزیونی با حضور کارگاردان مشهور سینما اقایه جعفری جوزانی دیدم

تعریف میکرد میگفت تو دفتر کارم بودم که یکی از مدیران رسانه ملی امد پیشم گفت میخوام یه فیلم درباره تاریخ معاصر بسازی

گفتم چشم  گفتم سناریو داری گفت بله این سناریو

گرفتم مطالعش کردم بهش پسش دادم گفتم من فیلم تاریخ معاصرو میسازم ولی تاریخ معاصر ایران رو نمیسازم

دوجمله گفت اندازه یه کتاب برداشت ازش میشه کرد

بعد ایشون گفتند خب به دلخواه خودت بساز  و اقایه جوزانی هم سریال بسیار زیبایه در چشم باد رو ساختند

الان هم درگیر پروزه کوروش بزرگ هستند براشون ارزو موفقیت میکنم :)

................

3.اگه یه نفر در جواب صحبت ما اون چیزی که ما انتظار نداریم رو جواب نداد

نه دشمنمونه نه از ما بدش میاد

فقط نظرش با ما یکی نیست

.......

4.یکی از سخترین کارا تو دنیا اینه که بخوای از زبان گفت گو عامیانه یه مطلب بنویسی :دی

یعنی دخلت میاد :)

.........

5.امشب اخبار تک درنای شمال رو نشون میداد که زمستونا از سیبری  مهاجرت میکنه میاد ایران

البته قبل تعدادشون خیلی زیاد بود همین طور کم میشند تا اینکه یه جفت ازشون باقی میمونه از این یه جفت

یکیشون شکار میشه (طبق  چیزی که شنیدم)

الان فقط همین یکی مونده که نه ساله این راهو تنهایی میره و میاد و تازه  فهمیدند باید ازش مراقبت کنند :|

دلم خیلی براش میسوزه :|


نظرات 1 + ارسال نظر
زیتون دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 17:45 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

2. شک نکن که اون سریالم در راستای منافعشون بود که پخش شد. شک نکن.
3. عاااااالی.
5. ای جانم. عاشقشم. خییییلی باحاله. امیدوارم زنده و در امان بمونه.

2.ولی من فکر میکنم خیلی بی طرف تر از سریال هایی نظیر معمایه شاه ساخته شد من که وقتمو حرومش نمیکنم یه بچها دیده بود میگفت تو یه سکانساش
رضاه کبر در حال کشیدن تریاک بوده :|
....
5.خیلی دلم براش میسوزه کاش میشد برم ببینمش
کاش براش یه جفت تهیه کنند یا اینکه گامی در راستایه گسترششون انجام بدند
مردم اون منطقه ورودشو خوش یوم میدونند و خیلی مراقبشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.