اینروزا همین طور خندم میگیره مثلا نشستم یهو میزنم زیر خنده

 دارم حرف میزنم میخندم خخخخخخ

حالا چرا 

میدونید من دو ماه پیش یه زمین داشتم فروختم چهل پنج میلیون به سه تا چک 15تومن 6.20و7.30و8.20

که برم جا خونه رو بسازم البته خودمم یه 20تومن پول داشتم  مجموعا 65 تومن رو حساب کتابش یکم بدهکار میشدم ولی خونم کامل ساخته میشد

بعد امروز قیمت گرفتم باید حدود 28میلیون میلگرد بخرم  اونم فقط برا کف خونه و ستونا به غیر از سقف فقط کف و ستونا حالا همین مقدار میلگرد دوماه پیش میشد 8میلیون تومن خخخخخخخخ

حالا ببینید بقیه چیزا چقدر گرون شده خخخخخ

خداییش این خنده نداره خخخخخخخ

تو ایران برنامه ریزی برا بیشتر از یه هفته محکومه به شکست  اونوقت ما زمینمون رو فروختیم چک دوماه بعدش میخواستیم ساختمونو ساختیم بدیمش کرایه لنگ پول نشیم سال دیگه بشینیم درس بخونیم خخخخخخخ

چه رویاها در سر داشتیم خخخخخ

اصلا امید داشتن هدف داشتن مساویه با به فنا رفتن خخخخ همین که یه لقمه نون بتونی دربیاری بخوری بسه رویا بیشتر از سیر کردن شکم تازه باعث میشه تو سیر کردن شکمتم بمونی خخخخخخ

بله اینجا ایران است خخخخخ

بعد پرو پرو میان تو تلوزیون میگن ما برنامه ریزی توسعه 20 ساله داریم خخخخخ

خداییش یه وقت میبینی راستشو میگند برامه ریزی توسعه فقر و بد بختیو دارند خخخخخخخ

اصلا دارم خنده روده بر میشم

شمام بخندید 

وقتی سیل میاد دست پازدن بی فایدس

ولی من خندم از سر بیچارگی نیست از سر تعجبه خخخخ اصلا هنگ کردم مگه میشه اینطوری  به فنا بریم هیچکیم هیچی نگه خخخخ

تازه بعضیا هنوز طرفدار نظامن خخخخخخخخ

خدا بیامرزدت آقاجون بعضی وقتا میگفت آقا بعضی ادما 100 فرسخ از خر عقب ترند خخخخخ نمردیم کرور کرور از این جماعت دیدیم 

اینکه یه ادم یه بار گول بخوره خربشه  عادیه دوبار ش عادیه ولی اینکه یه ادم چهل سال خر بشه و ازش سواری بکشند خیلیه خخخخخ اصلا ادم باورش نمیشه خخخ

اینا جد در جدشون خرند خخخخخخخ

واقعا موندم چکار کنم  دیگه با این پول نمیشه ساختمون ساخت از  یهطرف دیگه هم کار دیگه ای نمیشه کرد خخخخخخ

اقا هم فقط بخندید خخخخخخ کار دیگه ای نمیشه کرد خخخخ

چقدر پایه این پست من خندیدم 

بعد تو اخبار میاد میگه ما ارزو ؛ ارزون کردیم 

چهارتا بسیجی احمقم باور میکنند خخخخخ

چهار تا بد بختم که واسه بی ارزش نشدن پولشون رفتن دلار طلا خریدن گرفتن کشیدن بالا دار و پولاشونم خوردن خخخخخخ

شما همینطور بخندید 

به من به این گرونی به این همه حماقت خخخخخخخخ

واقعا هیچکار دیگه ای نمیشه کرد 

خخخخ

همین الان اخبار شبکه یک داره میگه میخوایم 8میلیارد دلار واسه اثبات قیمت دلار وارد بازار کنیم خخخخخ

اینا 200میلیون دلار وارد بازار کردن دلار امد رو 8.500بعد الان میخوان 8میلیارد دلار وارد بازار کنند تا دلارو رو قیمت 14هزار تومن ثابت نگه دارند خخخخخ

اخه اینا مارو چی فرض کردن خخخخخخ

بخندید خخخخخ


نظرات 2 + ارسال نظر
S.r دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 20:25

با پولت رفته بودی دلار یا طلا خریده بودی الان سود کرده بودی
..
من که فقط با تعجب به اوضاع در به داغون مینگرم
هیچکاریم ازمون برنمیاد یه پراید که اندازه خرم ایمن نیست شده 40 میلیون
واقعا داریم به کجا میریم
...
چند ماه پیش تلگرامو فیلتر بعدشم فیلتر شکنارو فیلتر کردن
...
یعنی هیچی واسمون نذاشتن هییییییچی

سود نمیکردم پولم بی ارزش نمیشد بعدم کی چکی جنس میفروشه برم ازش جنس بخرم ؟چه برسه به طلا و دلار : )))
....
بخند بر این روزگار تلخ تر از زهر مار

جغد یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 15:35

بهتراست بر این اوضاع گریست

تا قبل اینکه سیل بیاد میشه یه کارایی کرد ولی وقتی تو سیل گیر افتادی دیگه هیچ کار نمیشه کرد باور کن اگه میفهمیدم اگه یه تشت گریه کنم قیمتا برمیگه به دوماه پیش یه ربع دیگه اون تشتهرو نشونت میدادن ولی دیگه کار از کار گذشته
شمام دلتون به حال این نردم نسوزه
اینا لیاقتشو ندارند
کسی که جرات دفاع از حقش و گرفتن حقشو نداره ؛ حقشه که تو این وضع نکبتی زندگی کنه
اینجایی که کار میکنم 200تا کارگر داره نهایت ماهی 1.5 به هرکدوم بده که الان سه ماهه هیچی نداده ممکن هم هست درشو ببنده همه رو اخراج کنه
بعد بهشون میگم بیاید اعتراض کنیم میگند ما یونجه میخوریم ولی اعتراض نه میکشنمون : /
این مردم گریه دارند ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.