1.من اشتباه کردم عذر میخوام .


یه جمله پنج کلمه ای که هر کسی جرات به زبون اوردنشو نداره

کلید  حل خیلی مشکلات  ولی غرور  نمیذاره ازش استفاده کنیم

بعضیا حاضرن ساعت ها بحث کنند مجادله کنند حتی دعوا کنند فلسفه ببافند   که قبول نکنند اشتباه کردند

امید وارم هیچ وقت  درگیر چنین ادمایی نشین

........

2.امروز یه همکارایه قدیدمم و دوست فعلیم امدم دنبالم

پشته شیشه ماشینش نوشته بود بیاد حمید عزیز

پرسیدم حمید کیه

گفت دوسته قبلیمه  چند سال پیش  به رحمت خدا رفته

 پیش خودم گفتم معرفت یعنی این

..........

3.دیروز باغ بودم یه دفعه قلبم گرفت

شدت ضربان قلبم چند برابر شد

صدایه ضربان قلبمو میشنیدم

بی اختیار افتادم یه ربع دراز کشیده بودم :|

تا به حالت نرمال برگشت

تو مسافرتم چندبار اینطوری شدم

باید حتما یه دکتر برم

........

میشه گفت امروز اولین بارون پاییزی امد :)

هوا بسیار عالی و دلچسب بود :)

باب یک پیاده روی :)




نظرات 3 + ارسال نظر
آ. ک پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 23:42

واقعن سخته! هر چن گاهی اوقات اونقد نگفتنش ادامه پیدا میکنه ک دیگه گفتنش سودی نداره! عذر میخوای، اما دیگه پذیرش نداره!

فراموش کردن مرده ها بی معرفتی نیس، وقتی ک زنده ها فراموش میشن!

مراجعه ب پزشک میتونه گزینه خوبی باشه!

امان از غرور :|
بعضی ادما اینقدر مغرورن که حتی بعد اینکه بهشون اثبات میکنی اشتباه کردند یه جوری عذر میخواند انگار دارند میگند غلط کردی به من اثبات کردی اشتباه کردم :دی
البته
مگه گزینه دیگه ای هم رویه میز دارید شما ؟:)

دختر خوب یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 15:52 http://ta3tu30.blogfa.com

این دو تا جمله به دل منم نشست!صمیمانس!ولی میزنه تو خال!

یه دکتر برو...حتمن!

چشم :)

زیتون شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 19:46 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

1. افرین. همینه.
3. خیلی جدی بگیر سلامتی رو.

1.خوشحالم که حرفام براتون مقبوله :)
3.چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.