یعنی کافیه به اندازه نیم قدم پامو کج بزارم طوری پس گردنی میزنه که با سر بخورم زمین جالبیش اینه که بعد خودش دستمو میگیره بلندم میکنه 

این خیلی خوبه یعنی هواسش بهم هست یعنی دوستم داره و براش مهمم 

خدایا منم عاشقتم 

منم دوستت دارم

........

یه همکاری داریم اینقدر پسر خوبیه اینقدر پسر گلیه 

خیلی خیلی خوش اخلاق همیشه خنده رو  پر انرژی با اینکه وضعشون خیلی خوبه ولی خیلی  خاکیه

اهله هیچ نوع خلافی نیست دو کلمه که باهاش حرف بزنی کاملا به شخصیتش پی میبری یعنی پاک ترین همکارمون اینه

حالا یه خانم داره حس میکنم از اخلاق خوب این سو استفاده میکنه مثلا  شبها که می امد باشگاه میگفت خانمم گفته تو میری باشگاه خوش میگذرونی امدی خونه باید مراقب بچه ها باشی تا من راحت باشم  نمیدونم  اگه خدایی ناکرده مثلا مجردی بره بیرون دیگه یقینا حکم مرگه حالا دو هفتس این رفیق ما با ما میاد باشگاه نشده یه بار لباس ورزشیاش تو این دو هفته شسته شده باشه نمیدونم  چندشش نمیشد اگه خانمش شاغل بود  این طرز برخوردش  برام مقبول بود ولی الان اصلان نمیتونم درکش کنم

امروز زنگش زدم میگه میزنم بلنگو باهام حرف بزن وگرنه بعدا کتک میخورم البته قسمت دوم حرفش شوخی بود ولی اخه  واقعا اون خانم لازم بود صدایه منو پشته بلنگو بشنوه تا باور کنه اگه اینقدر به شوهرت اعتماد نداری  سفره این زندگی رو جمع کن  من اگه جایه دوستم بودم واقعا از این کار ناراحت میشد

این دو مورد از ده ها موردی هست که این چند وقت از زندگی شون  دیدم  دیگه امروز با ابن کارش صبرم تموم شد امدم اینجا تخلیه روانی کنم:دی

.....

چقدر با گوشی اپ کردم سخته



نظرات 4 + ارسال نظر
دختر خوب دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 14:11

زیتون خانم لایک دارن!!

ولی شاید شما همه ی ماجرای زندگیشو نمیدونی...

زیتون خانم کارشون درسته :)
همین قدرشم که میدونم بسه :دی

خخخخخخخ
به قولی ی نفر و خودم
حیفی
حیفی ای مرد :)

حیف:)
من دختر بودم خودم مخشو میزدم :)))

آ. ک پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 23:46

نمونه عملی خوف و رجا!

«هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد»!


دقیقا همین طوره ولی من همیشه سعی کردم کلی فکر کنم و حرف بزنم نه فقط از دید گاه خودم

زیتون سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 18:41 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

خوبی که از حد بگذرد ، نادان خیال بد کند. والا. مرد و زنم نداره. البته اگه دوستت خودش قبلا بهونه دست طرفش نداده باشه. آخه میدونی که اعتمادی که مخدوش شد دیگه ترمیم نمیشه. از اون به بعدش همش رل بازی کردنه. همششش.

البته بعضیا لایق خوب برخورد کردن نیستند
نه بابا این اینقدر پسر خوبیه حتی یه درصدم نمیشه این احتمال داد اهله این چیزا باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.