بلاخره سه تارم رسید دستم 

عکسشو براتون تو اینیستا میزارم :)

بسی خوش دست خوش صداست که  اصلا از نواختنش خسته نمیشم :)

.............

به خواطر جو منفی که اویل ماه مبارک برایه برنامه ماه عسل درست شد

اصلا مشتاق دیدن برنامشون نبود

دو شب پیش خیلی اتفاقی دقیقه هایه اخر برنامشون رو دیدم

برا اولین بار دیدم که در یک برنامه زنده شخصی با کروات حضور پیدا کرده

مردی بود 60 الی 70 ساله متخصص جراحی مغز بود در نوجوانی به المان کوچ کرده بودند

و الان بعد مدت ها برگشته بود ایران

گوش کردن صحبتاش خیلی لذت بخش بود

...............

دیشب هم یه مهمون خیلی خوبی داشتند

یک معلم فداکار :)

یه تعداد زیادی بچه از بهزیستی رو تحت حمایت خودش گرفته بود

بهش میگفتن اقا جون

همراه با چند تا بچه هاش امده بود برنامه

مجری ازش پرسید این بچه هایی که میاری پیش خودت تا الان با هم ازدواجم کردند

گفت بله یه بار دو تاشون امدند پیشم هی میگفتند اقاجون ما میخوایم ی چیزی بهت بگیم ولی ناراحت نشو انگار خبر مرگ میخواند بهم بدند :دی

خلاصه قضیه رو بهم گفتند منم خیلی خوشحال شدم استقبال کردم دیگه از اون روز کار ما شروع شده :دی

مجری به یکی از پسرایی که دنبالش بود گفت تو چی علاقه ای به کسی داری گفت بله :)

گفت اقا جون میدونه گفت نه :دی

اسمشو در گوش اقا جون گفت

اقاجونم خوشحال شد  بهش زنگ زد و

تو برنامه زنده خواستگاری کردند :دی

دختره هم 99 درصد جواب مثبت داد:)

واقعا برنامه شیرینی بود خیلییییییییییییی شیرین بود

فقط یه موضوع بود که ناراحتم کرد وقتی از دختره پرسید چرا برنامه ما نیومدی

دختره گفت اگه همکلاسیام بفهمند که من پدر مادر ندارم

جور دیگه ای نگاهم میکنند :|

واقعا متاسفم واسه اون دسته افراد که این طوریند :|


ا

نظرات 2 + ارسال نظر
زیتون شنبه 20 تیر 1394 ساعت 17:12 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

مبارکه.
شاد زی و شاد نواز

سلامت باشید :)
چشم حتما :)

آ. ک دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:52

تباریک! واس سه تار ، صداشو گذاشتن بهتر از عکسش هس!
ازین برنامهه اصن خوشم نمیاد! مجریش کلن ناله و فیگوره بغض هس! البت واس پرفسور سمیعی ی احترام فوق العاده زیاد قائل بودم و هستم و همینطور بقیه مهمانها ک همه شایسته احترامن!

سلامت باشید :)
ممنون که بهم سر زدید
والله من که گفتم واسه عید امسال یه فایل صوتی میزارم :)
هنوز اینقدرا خوب نشدم وقتتون هدر میشه
میدونید مهمان هایش هستند که برنامشو جالب و پر حاشیه میکنند :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.