من اگه میفهمیدم بابایه من تو سنه پنجاه سالگی و بعد هفت تا بچه دیگه منو میخواست چکار ؟خوب  میشد 

درد از دلم زیاده شاید همین روزا یه پست زدم کلی درد دل کردم براتون

...........

تو جمع همکارامون یکی گفت  اره یه خانمی هست چند وقته گیر داده باهام دوست بشه هر چقدرم کم محلی میکنم از رو نمیره  اون یکی گفت خب باهاش دوست شو یه نگاه بهش کردم گفتم خانم داره اگه خانمش بفهمه مشکل ایجاد میشه گفت داشته باشه مشکلی نیست یه جور رفتار کنه  خانمش نفهمه  گفتم  اخرش میفهمه  زندگیشون از هم میپاشه

خوبه خانمشم بره با یکی دیگهدوست بشه   گفت این نمیشه غلطه گفتم چرا؟  گفت  تو قران امده مرد تا چهار تا زن میتونه داشته باشه چون تنوع طلبه ولی زن این حقو نداره گفتم نه خدا نه اسلام نه قران راضی نیستند که زندگی اینا خراب بشه اینطوری خراب بشه

دیگه زبونش از اراجیف گویی بسته شد مشاالله همه هم عالم فیلسوف شدند جایی خوندم از نشانه هایه کشور هایه جهان سوم اینه که هر کسی تو هر چیزی که اطلاعات نداره اظهار نظر میکنه  بابا بلد نیست قران چند سوره داره ازش حکمم صادر میکنه

.......

اولین نکته در خوب صحبت کردن 

توانایی در خوب شنیدن هست:)

نظرات 6 + ارسال نظر
دختر خوب دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 14:08

مگه پدرتون چه سالی به رحمت خدا رفتن؟!

در چند سالگی شما!!

سال 82
من دوازده سالم بود

زیتون چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 17:41 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

هاهاها... میبینم که تیغی جان هم تشریف آوردن

بله بله ایشون هم وبه مارو به قدومشون منور ساختن:)

منو ننم واس چی میخاست؟ نذر کرده بوده خوب شه!!!!!

هی :|

sara سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 15:16

فرزند اخر تو خونواده پر جمعیت واقعا سخته و درکتون میکنم .... پدر و مادر اون انرژی رو که برا بقیه فرزندا گذاشتن رو ندارن و دیگه یه سنی ازشون گذشته و....
واقعا این شرایط برا یه دختر سخت تره ....
پسرا میتونن خودشونو جمع و جور کنن ولی دخترا احساساتی و کلا خیلی بدتره وضعشون ....

و تو ایران مذکر زیاد پیدا میشه ولی مرد نه ...

من که اصا پدر ندیدم چه برسه به انرژیش:|
بعله بعله :)
البته مونثامونم دیگه مونث نیستند :)

زیتون دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 19:28 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

کاملا درست میگی. یه همراه خوب میتونه دردها رو تسکین بده. امیدوارم زود همراهتو پیدا کنی.


ممنون

زیتون شنبه 4 مهر 1394 ساعت 20:03 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

هممون یه دردهایی داریم....

........

توجیه مزخرفش حالمو به هم زد. یعنی به هم زد هااااا

........

خوب شنیدن ، یک هنره

هممون یه درد هایی داریم ولی نه به یک اندازه
هممون یه درد هایی داریم ولی هممون همدرد همراه نداریم که دردمون نصف بشه :(
.
حال خودمم بد کرد :|
اصن هنگ کردم وقتی واسم قران تفسیر کرد :دی
...
البته :)
و شما هم یک هنر مند :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.