دلم میخواست اول محرم یه اپ به نام اقا بکنم

نه بلدم نه خودمو در در حدی میدونم که در این باره چیزی بنویسم

.....

باز محرم شد کبوتر دلم پر کشید سمته حرم یار

کاش اقا بطلبه اربعین امسالم برم کربلا

وصف حالم نگفتنیه

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر خوب دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 13:33

منم مثه زیتونم!امسال همه اصرار کردن بریم من از ترس داعشیا گفتم نه!اصلن!جونمو دوس دارم...
وحید میخواد بره!با هم دوسدون کنم خوش بگذره بهتون!حالا وحید کیه!یکی از فامیلا!خخخخ!

:)))
پارسال خود امام حسین منو برد و برگردوند یک خش هم به من نیافتاد
من از خدامه تو راه امام حسین کشته بشم
اگه قرار شد برم تنها میرم :)

مسافر دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 11:19 http://sensor2.blogfa.com

اتفاقا پست سال قبلتون رو که رفته بودید کربلا یادمه!!
التماس دعا..

یادش بخیر
محتاجیم به دعا

زیتون یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 18:58 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

اربعین امسالم؟ مگه اربعین بازم کربلا بودی؟ یه چیزی بگم. من هیچچچچ وقت هیچچچچچچج وقت دلم نخواسته برم کربلا. باید بشینم یکبار خودمو کنکاش کنم دلیلشو پیدا کنم.

پارسال قسمتمون شد جاتون خالی اونجا بودیم :)
فضاش یه طوریه اصلا قابل تعریف کردن نیست برعکس شما همیشه دلم میخواست اون فضا رو از نزدیک درک کنم :دی
خیلی چسبید جاتون واقعا خالی بود

آ. ک شنبه 25 مهر 1394 ساعت 18:42

همه جا شوری ب پا شده! امیدوارم کنار این شور، شعور هم باشه!

امیدوارم بطلبه!

شعور خیلی مهم تره تا شور ولی افسوس همه دنبال شور حسینین تا شعور حسینی
انشاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.