محمد علی ایرانلو  در گذشت کمتر کسیه که صدایه کلفت زخمتش رو شنیده باشه و فراموش کردهدباشه

یادمه تو یه برنامه مجری ازش پرسید شما شکارچی هم هستید گفت قبلا بودم ولی الان نیستم ولی بازم شکار میکنم و این شکارم خیلی لذتش بیشتره 

مجری ازش پرسید چی شکار میکنید 

گفت لحظه ها همرا با دوربین عکاسیم 

خیلی روم تا ثیر گذار بود 

خدایش بیامرزدش

......

اکثر همکارامون سیگاریند 

بعد همه هم یواشکی سیگار میکشند که بقیه نفهمند بعد جالبیش اینه همشونم بلدند که بقیشون سیگاریند:دی

کلا روابط جوالبیه 

یه باریکیشون به من یه تعارف زد یه پک زدم کلا تا یه ربع تو فضا بودم حسه جالبی بود ولی اصلا به اعتیادش نمیارزه:)

 .....

بیشعورایه خاک برسر یه کاری کردند که رئیس جمهور مجبور به عذرخواهی بشه اونم از عربا :/

اگه همون اول که ریختند تو سفارت امریکا جلوشون سفت میایستادند اگه چند سال پیش که ریختند تو سفارت انگلیس جلوشون میایستادند 

حالا به این وضع ابرومون نمیرفت :/

خاک برسرشون



نظرات 3 + ارسال نظر
دختر خوب دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:10 http://ta3tu30.blog.ir

نیما سیگار نکش دیگه!آفرین خب؟!

انگار من یه عمره سیگاریم خخخخخ
بابادمن یه پک زدم

دختر خوب دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:09 http://ta3tu30.blog.ir

فامیلیش اینانلو بود....

چقدر حرف داشتم بزنم!نطقم کور شده!

بله من اشتباه نوشتم
عادی حرف زدنم یه عادته که اگه ازش استفاده نکنی یارت میره

آ. ک جمعه 18 دی 1394 ساعت 00:20

خدایش بیامرزد همراه همه گمنام هایی ک همون لحظات مردن و خیلیا متوجه نشدن!

با ی پک سیگار و فضا؟! مگه سیگارش چی بوده؟!!!!

رفتارای تأسف برانگیز یکی دو تا نیس! واس کدوم آدم حرص بخوره!؟

در هر ثانیه چندین نفر فوت میکنند ولی اشخاص کمی هستند که با مرگشون ادما حس میکنند یه چیز مهم از رویه کره زمین کم شده حالا چه خوب چه بد
....
ونستون
باور میکنی تا یه ساعت حسه خوبی داشتم:دی
ولی بوش همش تو دهنم بود حالمو بد میکرد
کار از حرص خوردن گذشته دیگه ادم باید بیخیال یشه کلا:/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.