یه بار با یه پسره هفت خطی رفتیم باغ بحث امد سر دختر بازی گفت اینکه تو عامیانه رواج پیدا کرده که پسرا دخترا رو گول میزنند اشتباهه دخترام خودشون تو این ارتباط لذت میبرند کسی کسی رو گول نمیزنه 

بهش گفتم اگه شما هزار تا قول ازدواج و ....اینا به یه دختر ندی محاله  بهت خط بده 

هیچی دیگه زبونش بسته شد در نظر من  این کار تا ته نامردیه  چوبشم میخورند 

پ.ن

کاش از اینکه روزی نامرد نبودیم پشیمان نشویم:(

......

امشب دیگه تصمیم گرفتم تو خونه درس بخونم واسه فردا بعد ظهر یه میز مطالعه خوب میخرم میارم تو اتاقم 

روش زندگیموتغیرر میدم

...

جناب ا.ک براتون رمز ایمیل  کردم رسید بدستتون ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
انوش جمعه 25 دی 1394 ساعت 20:49

من اینجا برات یه کامنت گذاشتم نادیده گرفتید .
چرا ؟

سلام اقا انوش
خوشحالم که حالتون خوبه و بهم سرزدید
و اما جواب سوالتون
چون من جواب ناممو گرفتم ولی جوابی برایه نامه شما مداشتم

آ. ک یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 21:55

الان تازه وقت کردم بیام، مطلب رمزداری ندیدم!

سلام استاد فکر کردم که خوندیدش اخه هم امار بازدیدش بالا بود هم چند روز پیش براتون رمز ارسال کردم برا همین پاکش کرده حالا انشا الله مطال بعدی:)

آ. ک پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 23:59

بنظرم نامرد نبودن فی نفسه خوبه حتی اگه جایزه ای براش نباشه! مثه شجاعت، بخشش و ... ک حتی اگه هزینه ای دربر داشته باشن، هیچ کسی نمیتونه بگه انسانی نیس و در مطلوبیتش شک کنه!

تغییرای خوب!

مبشه دوباره بفرستید؟

قبول دارم یعنی فکر نکنم کسی باشه که حرفتون رو قبول نداشته باشه
ولی متاسفانه حرف تا عمل فرقش خیلیه
خداکنه حرف با عملم یک رنگ باشه

خوبه خوب:)

بله حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.