دیدن دو چیز به من انگیزه میده اول ادم همه موفق دوم ادم هایه شکست خورده 

......

خدایا ممنون که قلب منو از کینه حسادت غرور حسرت و....پاک کردی  

خدایا من جز خودت چی میتونم ازت بخوام

.......

اگه قرار داد نداشتم از فردا صبح کارو تعطیل میکردم میچسبیدم بدرسم

فردا میخوام برم مشاوره تحصیلی :)

نظرات 1 + ارسال نظر
آ. ک یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 16:21

و وقتی ک ب خودتون نگاه میکنید؟

ی قلب سالم! یکی از بهترین چیزارو دارید!

چرا فک میکنید نمیشه همزمان هردورو داشت؟

شاید این گفتم امر بر خودستایی قلم داد بشه ولی لذت خودمو میبرم و انرژیه بیشتری پیدا میکنم
.....
ممنون
....
چون در توانم نیست هردوشو داشته باشم یه بار امتحانش کردم
تو دوران دبیرستان
اون دوران درسو فدایه کار کردم ولی الان میخوام دقیقا بر عکسشو انجام بدم
الان همین که گرم درس میشم باید درسو ول کنم بیام سر کار اعصاب ادم میریزه بهم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.