سلام 

خواستم بگم 

حاله همه ما خوب است ولی شما باور نکنید 

:/

بی خیال 

.....

درسام مونده کارم زیاد شده  

بی حس حال خوصلم 

اصن یه وضع اسف ناکی به زور خودمو میکشم 

ولی خوبه که راحت دلم خوش میشه میخندم :)

........

ستارم صداش عالی شده روزی یک ساعت ساز تمرین میکنم :)

قول داده بودم اخر پارسال یه کلیپ صوتی از خودم بزارم ولی شرمنده  نت ندارم :)

.....

وقتی میبینم وضع مردم اینقدر بده حالم میگیره 

من که یعنی مسلمونم میبینم اینطور به اسم اسلام دارند به مردم ظلم  میکنند از هر چی دینه زده میشم دیگه

وای به غیر مسلمونا 

......

یادتونه یه روز نوشته بودم میخوام یه کار کنم که یه درامد مادام العمرو خوب گیرم میاد

میخواستم همه اموالی که از پدرم بهم رسیده بفروشم یه مغازه تو بازار بخرم بدم کرایه ولی نشد 

دادا به حرفایی که زد عمل نکرد  البته بهشم حق میدم 

بیخیال حالا واسه دوران تحصیل یه زمین دارم میخوام گاراژش کنم بدم کرایه که به پیسی نخورم :)

برام دعا کنید :)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.