خوشبحال اینا که یه دفعه میمیرند

ما که روزی  یه بارو اگه جون نکنیم روزمون شب نمیشه

....

خسته شدم کاش میشد یا همرنگ جماعت بشم یا از این جماعت دور میشدم 

نظرات 1 + ارسال نظر
آ. ک شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 16:59

سلامن سلاما!
خسته نباشی! موفق باشی!

مرگ واس خیلی از اونایی ک جون میکنند هم غیرمنتظره میاد! چون واس اکثر ماها واقعه نامنتظر هس!

راه سومی هم وجود داره ک البت بسیار سخت تر و دیربازده تر هس، اونم آگاهی بخشی ب این جماعت هس!

علیک سلااااااااااام
استاد اینقدر دلم براتون تنگ شده بود یاهومم باز نمیشد براتون ایمیل بفرستم
خیلی کار خوبی کردید بهم سر زدید
بله همینطوره من گفتم خوشبحاشون که دیگه سختی نمیکشن خسته شدم هر روز یه مشکل یه گرفتاری اخه تا کی ؟ موهام همش سفید شد خسته شدم بچه اخر یه خانواده نه نفره بودن که هر کدومشون یه گیری داره هنوز قدری اعتقاد دارم که مانع میشه وگرنه تا الان خودمو کشته بودم راحت کرده بودم
جماعت هوس ران پول پرست فقط وقتی تغییر میکنند که براشون نفعی داشته باشه
جماعت خر گاو هم هروقت جوگیر بشند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.