تو خونمون خیلی شلوغه اصلا نمیشد درس بخونی امدم باغ صبحا ساعت پنج با صدایه اذان بیدار میشم میشینم پا درس تا شب  قبلا ظهرا میرفتم خونه واسه ناهار ولی دیگه اینم نمیرم خیلی وقته ادمو میگیره تازه ادم میره خونه دیگه نمیتونه بیاد باغ :)

یه الادین دارم چاییم همش روشه غذا هم روش درس میکنم :) اینقدر خوب 

فقط بدیش اینه نفت بد میدن :/  باید بری کلی تو صف بیاستی تا 13لیتر بدن تف بروحشون با این مملکت گردونیشون  قبل انقلاب میگفت نفتیه به زور به ادما نفت میداده :/بیخیال انشالله به همین زودیا سفرشون جمع میشه

به دوستم پیام دادم گفتم یه برنامه ریزی کن روزی 14 ساعت درس بخونم  جواب بی ربط داد ولی منظورمو فهمید من اگه پذشکی دانشگاه رجایی تهرانو نیارم پذشکی دانشگاه تهرانو میارم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 00:49

پزشکی دیگه؟ میخواین اول نوشتنشو یاد بگیرین

یعنی من از بچگی با املا مشکل داشتم خدارو شکر تو کنکور املا نداریم :)))

آ. ک شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 23:39

اینطوری از دست دوست کامنت قبل هم خلاص شدندی!
علاء الدین خیلی نوستالژیک هس، ما ی سبز کم رنگشو داشتیم! : )

امیدوارم سال جدید خبر قبولی همون رشته و دانشگاهی ک میخوای رو اینجا بذاری!

سال نو از الان مبارک! با آرزوی موفقیت!

من عاشق این چیزایه قدیمیم :) اتفاقا اینم بدنش سبز کمرنگه :)
استاد کنکور امسال ازمایشی شرکت میکنم کنکور سال بعد هدفه منه فقط یه ماه اینور سال فرصت دارم و سه ماه اونور برا رشته ای که میخوام نمیتونم خودمو برسونم
استاد یکی بهترین اتفاقایه زندگی من اشنایی با شما بوده ممنون که بهم سر میزنید امیدوارم سال خوبی رو اغاز کنید :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.