دوستی میگفت :

نباید اینقدر به فکر جایی باشی که میخوای باشی

که فراموش کنی از جایی که هستی باید لذت ببری

......

انجا که مردان کور کورانه حقیقت را دنبال میکنند ؛

بیاد داشته باش هیچ چیز حقیقت ندارد .

در جایی که مردان با اخلاقیات و قوانین محدود میشوند ؛

بیاد داشته باش هرچیزی مجاز است 

.....

-تا الان رفتی شهر برا خودت یه خانم پیدا کنی؟

-نه من هیچ وقت واسه این  کارا شهر نرفتم 

مردی مثل من تنها زنی که گیرش میاد ،زنیه که باید بهش پول بدم و این درست نیست مثل خریدن گوشت میمونه 

.............

این سه تا دیالوگ سه فیلم کاملا متفاوته بدلم نشست گفتم برا شمام بنویسم 

دیالوگ اول ماله فیلمه پسنجره خیلی فیلم قشنگیه فکر میکنم برنده اسکارم شده حتما ببینیدش البته زبان اصلی :)

این هفته ساعات مطالعاتیم تنزل داشت روزی شش ساعت از فردا روزی ده ساعت باید باشه 

انرژی هایه مثبتتونو برام بفرستین :)

نظرات 1 + ارسال نظر
s.r چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 01:58

خط سوم پاراگراف سوم هم تو فیلم بود ؟

اینجا ایران ساعت دو صبحه براتون کلی انرژی مثبت فرستادم

تا سه ماه دیگه یه لیست از بهترین فیلمایی که دیدید رو هم تهیه کنید که من بدونم چه فیلم هایی رو ببینم

بله یکی از دیالوگ هایه فیلم انفورگیون بود ولی فیلمش برا شما جالب نیست
...
ممنون :)
...
چشم حتما:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.