سخت تر درس خوندن بعد ده سال خراب  کردن اعتقادات و افکاریه که بیست سال گذشته  اجر به اجر  رویه هم گذاشته شده و شخصیتمو شکل داده 

.......

در نظر من هر شخصی از یه سنی که فراتر رفت نیاز پیدا میکنه به یه جفت و باید این جفت رو داشته چون یه نیازه مثل اب خوردن مثل غذا خوردن 

مگه ادم میتونه اب خوردن سرکوب کنه  و نابود نشه؟ 

حالا بعضیا این جفتو از راه رسمیش پیدا میکنند یعنی ازدواج  بعضیا هم از راه غیر رسمی  یعنی دوستی  به  نظر من هیچ فرقی میون این دوتا نیست 

در دو مورد هر دو جفت  برایه رفع نیازهاشون بهم نزدیک شدن 

من اینارو قبول دارم ولی هر کار میکنم نمیتونم در خودم به اجرا در بیارم اگه یه روز قرار باشه بین یه خانم مطلقه و یکی که قبلا دوست پسر داشته یکی رو انتخاب کنم البته در شرایط  اخلاقی یکسان مورد اول انتخاب میکنم نمیدونم چرا مورد دوم  کارش برام زشته  با اینکه میدونم هر دوشون هیچ فرقی با هم  ندارند 

البته این در دو جنس صدق میکنه حالا نیاین بگید به خانما بی احترامی کردی 

.......

بعضی پدر مادرا این همه قران میخونند به نیت بهشت

به نظر من اگه دو تا کتاب تربیت فرزند میخوندند رستگاریشون تضمین شده تر بود تا اینکه روزی چند ساعت بشینند عربی بلغور کنند



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.