سلام من به تو یار قدیمی 

منم همون هوادار قدیمی 

....

هنوز همون خراباتیو مستم 

ولی بی تو سبویه می شکستم 


چقدر دلم براتون تنگ شده بود : )))

دیگه اینجا رو نمیبندم : ))

اینقدر خودمو محدود کردم واسه درس خودن که زده شدم 

امروز تصمیم گرفتم حصارا رو بشکنم : )))

های الان  دارم نفس میکشم : )))

...

برا دختر یه اقواممون خواستگار امده دیشب زنگ زدبراش تحقیق کنم آخه

خواستگاره از همکارا  ماست 

خلاصه امروز زنگ زدم اینور اونور پرس جو میگفتند پسر خوبیه فقط هرباری سیگار میکشه میدونم اگه این حرفو بزنم ممکنه ردش کنند ولی اخه مگه سیگار چشه تعجب میکنم وقتی میبینم مردم با قلیون اینقدر ساده برخورد میکنند ولی با سیگار یه جور برخورد میکنند انگار طرف تریاکیه :  )))))

درست غلط شو نمیدونم ولی به جا اینکه بگم سیگاریه میگم هرباری قلیون میکشه : ))))

دیگه خودشون میدونند : ))))


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.