پسر هرچی ادم شکست خورده در داغونه که میفهمه من تو باغم و تنهام میاد پیشم زندگی کنه 

کلا باغ شده مامن شکست خوردگان خخخخخخ

میدونید وضع روحی خودم اینقدر خوب نیست که تازه بخوام یکی دیگه رو تحمل کنم 

اگه سالم بودند حرفی نداشتم  نمیدونم چرا حالا که مثلا شکست خوردند روی میارند به مواد بعد نشا میکنند بعد تحمل کردن ادم نشا واقعا سخته واقعا سخته 

از یه طرفم دلم نمیاد ردشون کنم 

برا همین به اجبار کوچ کردم خونه هرکیم زنگم میزنه میگم نمیتونم بیام 

تا بعد ببینیم چی میشه 

.........

تازگیا هر کی میشینه پشت موتورم بهش میگم دوست داری بمیری 

غالبا نود درصد میگن اره 

منم تو اون حالت چشمامو میبندم و دستامو باز میکنم میزارم موتور واسه خودش بره 

با ثانیه نمیکشه صدا غلط کردمشون به هوا میره خخخخخخخخ

......

امروز ظهر تصمیم گرفتم سالاد ماکارنی درست کنم من عاشق سالاد ماکارنیم : )))

...

غریب آشنا

 دوست دارم بیا 


منو همراهت ببر

به شهر قصه ها 


بگیر دست منو 

تو دستات 


چه خوبه سقفمون

یکی باشه با هم 


بمونم منتظر 

تا برگردی پیشم 


تو زندونم من با تو

آزادم 


ترانه غریب آشنا از گوگوش 

ترانه پیشنهادی امروز : )


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.