این هفته خونمون بشور بصاب بود اخه هفته دیگه عروسی داداشمه 

همتونم از جانب من دعوتید : )))

میدونید داداش من مشکلات زیادی داشت و  واسه ازدواج معیارایه خاصی داشت که مهم نیست چیه

مهم اینه که دوسال واسه صد جا خواستگاری رفتن تا همون چیزی که میخواست براش پیدا کردند و اونا هم اینو  خواستن .خدارو شکر واقعا در تختن که با هم جفت شدن 

دختر خیلی خوبه  نه فوضوله نه دو بهم زنه نه شر درست کنه نه از این جیغ جیغیاس نه از ایناس که تند تند ناراحت میشند قهر میکنند و...

اینقدر اروم و خانمه که خدامیدونه

خوب زنی گیرش امد 

امیدوارم خوشبخت بشن 

خلاصه همون چیزی که میخواست پیدا کرد 

حالا منم تصمیم گرفتم تا اون چیزی که میخوامو پیدا نکرردن ازدواج نکنم حالا هرچی میخواد طول بکشه

قبلا اگه طرفم از 100معیارام 30الی40درصدشو داشت مشکلی نداشتم ولی الات به به زیر 90درصد راضی نمیشم 

بگذریم 

امروزرفته بودیم قل قله علی اباد چیز بشوریم مامانم صبح گفت دو تا پتو میخوایم بشوریم و الان مل با یک پیکان وانت پر از چیز شسته شده جنازمون رسیده خونه خخخ

ولی با این حال م این کارا رو خیلی دوست دارم 

میدونید من دو قولیم اونتام دختره بعد اون اخلاقش اصلا اینطوری نیست اصلا از انجام کارایه خونه خوشش نمیاد برعکس من خخخخخخ 

مثلا من اشپزی دوست دارم اون ندارع خخخ

جالبه نه ؟؟؟ 

...

اینیستام پاک شد باز نصبش کردم ولی متاسفانه هر کار میکنم نمیتونم برم تو ایدیم :/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.